نگهبانی از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بزرگترين مأموريت سپاه است
کد خبر: 1032043
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵

نگهبانی از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بزرگترين مأموريت سپاه است

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربايجان شرقی، مهمترين و بزرگترين مأموريت سپاه پاسداران را نگهبانی از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ايران دانست.


گروه سياسی و اجتماعی: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربايجان شرقی، مهمترين و بزرگترين مأموريت سپاه پاسداران را نگهبانی از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ايران دانست.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه آذربايجان شرقی، سردار پورجمشيديان، ‌فرمانده سپاه عاشورای استان آذربايجان شرقی روز شنبه، 27 خردادماه در آستانه فرا‌رسيدن سوم شعبان، سالروز ميلاد با سعادت بزرگ‌ پاسدار اسلام حضرت امام حسين‌(ع) و هفته پاسدار، در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اهداف تشكيل سپاه پاسداران در كشور به فرمان امام‌(ره) در اوائل انقلاب اسلامی، تنها در حوزه نظامی نبوده بلكه در همه حوزه‌ها بوده است، گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسه در همه دوران‌ها بخصوص دوران دفاع مقدس، با تقديم ده‌ها هزار شهيد، در حفظ تمام ارزش‌های اسلامی نقش كليدی را ايفا كند.


وی افزود: پس از 8 سال جنگ تحميلی نيز سپاه و بسيج با استفاده از تمام ظرفيت‌های خود توانسته در همه عرصه‌های سياسی، امنيتی، فرهنگی و اجتماعی به‌طور جدی حضور داشته و بتواند گام مهم و تأثير‌گذاری در بصيرت‌افزايی، روشنگری و برقراری امنيت در كشور و در مناطق مرزی جنوب شرق و شمال غرب كشور بردارد.


وی همچنين به نقش پاسداران و بسيجيان آذربايجان شرقی اشاره كرد و گفت: نيروهای سپاهی و بسيجی استان در زمان جنگ، با 22 عمليات آفندی و با تشكيل يگان خط‌شكن و ايثارگری خودشان در دفاع از انقلاب، حماسه‌های بزرگی برای كشور به‌وجود آوردند.


وی همچنين با اشاره به آمادگی سپاه جهت‌ پيگيری خواسته‌های مردم آذربايجان شرقی در همه عرصه‌ها به‌خصوص عرصه ورزشی خبر داد و افزود: خوشبختانه سپاه با حضور در عرصه ورزشی و با هدف ايجاد معرفی الگوهای ارزشی ـ ورزشی و اخلاقی به همه مردم در عرصه ملی و بين المللی، توانسته با كمك و تعامل ديگر دستگاه‌ها، مشكلات زيادی از تيم تراكتور‌سازی را برطرف كرده و به موفقيت‌های شايانی دست يابد.


سردار پور‌جمشيديان همچنين از اجرای ده‌ها طرح عمرانی و سازندگی در‌راستای محروميت زدايی در مناطق محروم استان آذربايجان شرقی توسط قرارگاه سازندگی سپاه عاشورا خبر داد.

captcha