مزار شهدای البرز غبارروبی می‌شود
کد خبر: 1078340
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مزار شهدای البرز غبارروبی می‌شود

معاون پژوهشی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز از غبارروبی، عطرافشانی و تعويض پرچم‌های مزار شهدای البرز در آخرين روز هفته دفاع مقدس خبر داد.


گروه سياسی و اجتماعی: معاون پژوهشی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز از غبارروبی، عطرافشانی و تعويض پرچم‌های مزار شهدای البرز در آخرين روز هفته دفاع مقدس خبر داد.


حجت‌الاسلام محمد سليمانی، معاون پژوهشی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه البرز، در خصوص اقدامات بنياد شهيد و امور ايثارگران در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تجديد ميثاق با شهدا و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.


وی افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های عمومی بنياد شهيد و امور ايثارگران از قبيل افتتاح مدارس شاهد در سطح استان صورت خواهد گرفت.


معاون پژوهشی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز تصريح كرد: آخرين روز هفته دفاع مقدس به نام بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده و در اين روز عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در سطح استان را خواهيم داشت.


حجت‌الاسلام سليمانی گفت: برنامه محوری بنياد شهيد در امامزاده محمد كرج صورت خواهد گرفت اما همه قبور شهدای استان در اين روز غبارروبی و عطرافشانی شده و پرچم همه قبور تعويض خواهد شد.


وی با اشاره به اينكه آخر هفته جاری مصادف با ورود اولين گروه آزادگان به ميهمن عزيزمان است گفت: قطعا تجليل از آزادگان كشور يكی از روش‌های ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و زنده ماندن نام و ياد شهدا خواهد بود.


وی در پايان گفت: 16 نفر از آزادگان استان البرز در حضور مقامات و مسئولان كشوری تجليل خواهند شد.

captcha