حماسه 9 دی به تمامی توطئه‌ها و دسيسه‌های شيطانی پايان داد
کد خبر: 1160519
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
9دی؛ روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت/(9) آيت‌الله دری‌نجف‌آبادی

حماسه 9 دی به تمامی توطئه‌ها و دسيسه‌های شيطانی پايان داد

حركت مردم انقلابی در 9 دی به تمامی توطئه‌ها و دسيسه‌های شيطانی پايان داد و مهر ابطالی بر حركت‌های مذبوحانه زد و برای هميشه دشمنان را مأيوس كرد و نشان داد كه ملت ما زنده است و هركجا لازم باشد به صحنه خواهد آمد.


گروه سياسی: حركت مردم انقلابی در 9 دی به تمامی توطئه‌ها و دسيسه‌های شيطانی پايان داد و مهر ابطالی بر حركت‌های مذبوحانه زد و برای هميشه دشمنان را مأيوس كرد و نشان داد كه ملت ما زنده است و هركجا لازم باشد به صحنه خواهد آمد.







آيت‌الله دری نجف‌آبادی، نماينده ولی فقيه در استان مركزی

آيت‌الله دری‌نجف‌آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری در آستانه سالروز خلق حماسه نهم دی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، با اشاره به حرمت‌شكنی فتنه‌‌گران در عاشورای 88 تصريح كرد: عاشورا و ابعاد نورانی، انسان‌ساز و پربركت آن سرچشمه حيات عزت، شرافت و كرامت و آزادی و آزادگی است و حرمت عاشورا حرمت خداوند متعال، پيامبر اكرم(ص) و تمامی ارزش‌های والا و متعالی انسان‌های آزادیخواهان و عدالت خواهان عالم است.


وی با بيان اينكه عاشورا با گوشت، پوست و خون ملت ما عجين شده است، افزود: ملت بزرگ ما دلداده عاشورا و كربلا و امام حسين(ع) و ياران با وفا و اصحاب گرانسنگ آن حضرت است.


امام جمعه اراک خاطرنشان كرد: عاشورا نماد هستی و عزت و سربلندی ماست و پاسداری از عاشورا و كربلا وظيفه اسلامی، ملی، مردمی و بلكه وظيفه تمامی آزادگان و آزادیخواهان عالم است.


آيت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تأكيد بر اينكه عاشورا مافوق تمامی گرايش‌های سياسی و اجتماعی و قومی و نژادی است، ادامه داد: عاشورا به يک جريان و يا دو جريان و يك قوم و يك ملت اختصاص ندارد؛ بلكه به تمامی انسان‌های با كرامت و آزاده متعلق است.


وی با بيان اينكه شعائر عاشورا نماد ادب و اخلاق و كرامت و عدالت و فضيلت است، گفت: عاشورا پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی و ايثار و شهادت و شرافت انسانهاست و انقلاب اسلامی نشأت گرفته از عاشورا و كربلاست.


امام جمعه اراک با اشاره به فرموده امام خمينی(ره) مبنی بر اينكه ما هرچه داريم به بركت عاشورا و كربلا و امام حسين (ع) است، گفت: عاشورا سرمايه بزرگ عظمت و استقلال و جهاد در راه خدا و مقاومت در برابر صهيونيزم و مستكبران است.


عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد: ملت ما در برابر حرمت‌شكنی، اسائه ادب، جهالت، سفاهت، خباثت، مزدوری برای اجانب، فتنه‌گری و مانند آن هرگز سكوت نخواهند كرد و هرگز چنين رفتار زشت و وقيحانه‌ای را به رسميت نمی‌شناسند؛ چراكه كار خلاف قابل توجيه نيست.


آيت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: اين قبيل اقدامات جاهلانه و غرض‌آلود در هيچ قاموس پذيرفتنی نيست و بيگانگان نيز طرفی بر نخواهند بست و مانند اعمال يزيديان جز ذلّت، نكبت و خسارت در دنيا و آخرت به بار نخواهد آورد.


وی يادآور شد: در هر شرايطی حرمت و پاسداشت عاشورا و كربلا و مقدسات اسلامی يك وظيفه اسلامی، ملی، دينی، اخلاقی، اجتماعی و عمومی است و نبايد تحت تأثير شرائط مختلف اجتماعی و سياسی قرار گيرد و يا موجب شود تا موضوعی به اين قداست و عظمت دچار بازی‌های سياسی شود.


نماينده ولی فقيه در استان مركزی افزود: عاشورا پشتوانه عظيم ملت بزرگ ما و سرمايه عزت و شرف و جان‌مايه حيات سياسی و اجتماعی و موتور حركت انقلاب اسلامی و وحدت ملی و فوق تمامی بازی‌های سياسی و جناحی و سليقه‌ای است و حرمت آن وظيفه همه شيفتگان انسانيت و تشنگان عدالت و فضيلت است.


امام جمعه اراک با بيان اينكه ملّت بزرگ ما در سايه عاشورا و كربلا پشت استبداد و استكبار را شكسته و چنين انقلاب با عظمتی را در منطقه و جهان پديد آوردند و در طول 34 سال گذشته نيز بر اساس ايمان و اخلاص و ايثار و قرآن و ولايت و غيرت و بصيرت دينی و ولايی خود در راه پاسداری و تداوم آن كوشيده‌اند افزود: ملت ايران در آينده نيز بر همين عهد و پيمان استوار ايستاده و برابر هر نوع توهين به مقدسات با تمامی وجود خود به صحنه آمده و نقشه‌های شيطانی را نقش بر آب كرده و در حمايت از نظام و رهبری بر خود كوچك‌ترين ترديد راه نداده و نخواهد داد.


وی افزود: در آينده نيز اگر دشمن بخواهد در برابر دين ما بايستد ما با تمامی قامت در برابر دنيای آنها خواهيم ايستاد و آنها را پشيمان خواهيم كرد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای فتح قله‌های ديگر تلاش خواهيم كرد.


امام جمعه اراک با تأكيد بر اينكه ملت ايران رمز پيروزی را از امام حسين(ع) آموخته و درس فداكاری را در دانشگاه كربلا به جان خريده است، گفت: حركت مردم غيرتمند، انقلابی، آزادیخواه، ولايی و با بصيرت ما در نهم دی ماه سال 88 به تمامی توطئه‌ها و دسيسه‌های شيطانی پايان داد و مهر ابطالی بر حركت‌های مذبوحانه گذشته بود و برای هميشه دشمنان را مأيوس كرد و نشان داد كه ملّت ما زنده است و هرجا لازم باشد به صحنه خواهد آمد.


وی خاطرنشان كرد: در اين راستا وظيفه علما، روحانيت، مسئولان و مردم بسيار سنگين، خطير و حساس است و هرگونه غفلتی ممكن است در آينده خطراتی را متوجه نظام اسلامی و جامعه كند؛ چراكه دشمنان هنوز بطور كلّی مأيوس نشده‌اند و هرگاه آنها را از درب بيرون می‌كنيم تلاش می‌كنند تا از دريچه وارد شوند و از راه ترور، ترور دانشمندان، ترور دانشمندان هسته‌ای، جنگ روانی، جنگ تبليغاتی، فراخوانی پياده نظام‌های خود به خيابان‌ها و ميادين، ايجاد اغتشاش و آشوب و تحريكات غيرقانونی دامن بزنند.


نماينده ولی فقيه در استان مركزی در پايان بهترين وسيله برابر فتنه‌ها را تقوای الهی و پرهيزكاری از خودخواهی، جاه طلبی، غرور، حسد و كينه، بخل و حرص و وسوسه‌های شيطانی و پرهيز از تفرقه‌افكنی و عوامل آشوب طلب، فتنه‌گر و خنّاسان فريبكار دانست و خاطرنشان كرد: بهترين سرمايه وحدت و همدلی، تقوا و پرهيزكاری، قانون و قانونگرايی، همدلی و انسجام ملّی و تبعيت از مقام معظم رهبری(دام ظلّه) و اخلاص در كارها به ويژه در امور سياسی و اجتماعی است؛ چراكه قرآن كريم اينگونه عوامل را مايه پيروزی و غلبه بر شيطان می‌داند و اين همان وعده نصرت الهی و پيروزی حزب الله الغالبون بر جنود شيطان است.

captcha