حرکت در مسیر قرآن، پاكى ظاهر و باطن و دوری از جهل را به دنبال دارد
کد خبر: 1231007
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

حرکت در مسیر قرآن، پاكى ظاهر و باطن و دوری از جهل را به دنبال دارد

دادستان عمومی و انقلاب كرمانشاه با اشاره به اينكه نياز به قرآن هميشگی است، گفت قرآن نشانگر راهى است كه پيمودن آن انسان را از يوغ بردگى ستمگران نجات مى‏‌دهد و از اسارت در زنجير جهل و خرافه رهانیده و او را در مسير پاكى ظاهر و باطن قرار مى‌‏دهد.


گروه سياسی: دادستان عمومی و انقلاب كرمانشاه با اشاره به اينكه نياز به قرآن هميشگی است، گفت: قرآن نشانگر راهى است كه پيمودن آن انسان را از يوغ بردگى ستمگران نجات مى‏‌دهد و از اسارت در زنجير جهل و خرافه رهانیده و او را در مسير پاكى ظاهر و باطن قرار مى‌‏دهد.








به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، صبح امروز، 30 ارديبهشت‌ماه مجتبی ملكی، دادستان عمومی و انقلاب كرمانشاه در جمع مددجويان بند نسوان زندان مركزی كرمانشاه با اشاره به اينكه نياز به قرآن هميشگی است تأثيرات آن را تدريجی عنوان كرد.


وی با اشاره به اينكه انس با قرآن راهگشاست، افزود: قلب انسان متناسب با آيات قرآن كريم متحول می‌شود به همین سبب علاوه بر همه اين ويژگی‌ها، اتصال قرآن به معدن عظمت الهى، عظمت و رفعتى فراتر از انديشه‌‏هاى عادى به آن بخشيده و اين كتاب را داراى بركات و آثار خاصى در جسم و روح انسان بلكه در تمام جهان هستی قرار داده است.


ملکی با اشاره به اینکه عظمت قرآن كريم منوط به معرفت قرآن در تمامی ابعاد است، تأکید کرد: قرآن كريم نشانگر راهى است كه پيمودن آن انسان را از يوغ بردگى ستمگران نجات مى‏‌دهد و از اسارت در زنجير جهل، خرافه و هواهاى شيطانى رهانیده و او را در مسير سلامت قلب، پاكى ظاهر و باطن، پيشرفت مطلوب انسانى و معنوى قرار مى‌‏دهد.


دادستان كرمانشاه در اين بازديد ضمن استماع مشكلات قضايی مددجويان بر تداوم فعاليت‌های فرهنگی و قرآنی تأكيد كرد و از روند اين فعاليت‌ها در زندان مركزی كرمانشاه ابراز رضايت كرد.

captcha