ماندگارترین شعار 13 آبان شعار مرگ بر آمریکاست
کد خبر: 1310720
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
فرماندار کمیجان:

ماندگارترین شعار 13 آبان شعار مرگ بر آمریکاست

گروه سیاسی: سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است، افزود: ماندگارترین شعار این روز شعار مرگ بر آمریکاست و جهان نیز امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روحیه استکبارستیزی را آموخته و چپاولگری را به زباله‌دان تاریخ سپرده است.


 محمد زیدوند، فرماندار کمیجان با گرامی‌داشت 13 آبان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور تبعید امام(ره) به ترکیه، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 1357و تسخیر سفارت آمریکا در 58توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند.



وی تصریح کرد: محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بود و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی 13 آبان سال 58 سبب نامگذاری آن به انقلاب دوم از سوی امام راحل(ره) شد. انقلاب دومی که ریشه‌های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری ها فراهم کرد.



زیدوند با اشاره به اینکه پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری در این روز بزرگ، هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار را شکسته و تحولات و معادلات جهانی را تحت تاثیر قرار داده، افزود: به همین دلیل این روز به نام روز «مبارزه با استکبار جهانی» نام گرفت.



فرماندار کمیجان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در اهمیت این روز بزرگ که فرمودند؛ سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است، افزود: ماندگارترین شعار این روز شعار مرگ بر آمریکاست و جهان نیز امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روحیه استکبارستیزی را آموخته و چپاولگری را به زباله‌دان تاریخ سپرده است.



این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه های جاودان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آموخته و در این راستا تا زمانی که سیاست‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تغییر نکند همواره ایستاده و به راه خود ادامه می‌دهد.

captcha