اعزام 18 نفر برتر مسابقات قرآن مازندران به مرحله کشوری
کد خبر: 1319887
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۶
حجت الاسلام حیدری خبر داد:

اعزام 18 نفر برتر مسابقات قرآن مازندران به مرحله کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف مازندران از اعزام 18 نفر از برترین‌های سی و ششمین دوره مسابقات قرآن مازندران به مرحله کشوری این مسابقات خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران،  با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران درامامزاده ابراهیم(ع) بابلسر و امامزاده قاسم(ع) فریدونکنار گفت: 42 هزار و 82 نفر از بانوان و آقایان در مرحله اول به صورت شهرستانی به رقات پرداختند که از این تعداد 468 نفر به مرحله استانی راه یافتند. 

وی ادامه داد: در مرحله استانی 232 نفر از بانوان و 236 نفر از آقایان در دو بخش شکوفه‌ها و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردند. 

حیدری اظهار کرد: 32 داور بین المللی وکشوری این دوره از مسابقات را قضاوت می کنند تا در نهایت 18 نفر از برترین‌ها را برای اعزام به مرحله کشوری مسابقات اوقاف انتخاب کنند. 
معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری در راستای معرفی الگوهای قهرمانی قرآن کریم، ارتقای فنی مسابقات قرآنی، ایجاد فضای معنوی در بین شرکت کنندگان، انتقال اطلاعات و تجربیات شرکت کنندگان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات قرآنی برشمرد. 
وی ایجاد رقابت سالم و شور و نشاط در حوزه قرآنی در جامعه را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد.

captcha