مؤسسه بشرای وحی؛ وب‌سایت برتر جشنواره «وب ایران» در گروه دین و معارف
کد خبر: 1372938
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

مؤسسه بشرای وحی؛ وب‌سایت برتر جشنواره «وب ایران» در گروه دین و معارف

خبرنگاران افتخاری/ علی علی‌یاری: وب‌سایت مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی بشرای وحی جزء پنج وب‌سایت برتر جشنواره وب ایران در گروه دین و معارف از نگاه داوران شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هاشمی، رئیس مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی بشرای وحی با اعلام این خبر گفت: بعد از انتخاب بشرای وحی به عنوان برترین مؤسسه در دومین نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی در زمینه فعالیت مجازی، این دومین موفقیت برای واحد IT مؤسسه در ماه جاری است که به سرپرستی سیدمحمدجواد موسوی کسب شد.

وی بیان کرد: جشنواره وب‌سایت‌های ایران از معتبرترین جشنواره‌های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار شده است. ششمین جشنواره وب ایران با همکاری کانون کارآفرینی ایران و با حضور 10 هزار و 54 وب سایت در 45 گروه از اول آبان‌ماه آغاز به کارکرد.

هاشمی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران، تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی است. این جشنواره ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت‌های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی وهمچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه است. همچنین جشنواره وب ایران ٬سال گذشته به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد.

وی از جمله اهداف اصلی برگزاری جشنواره وب‌سایت‌های ایران را ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب‌سایت‌های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی وهمچنین رونق‌بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه، فراهم کردن محیطی به منظور ‌ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین مدیران و صاحبان وب‌سایت‌های ایران، توسعه خط و زبان فارسی در محیط ابزارهای دیجیتال آنلاین و بسترسازی و فراهم کردن زمینه لازم برای تحقق جنبش نرم‌افزاری در حوزه رسانه‌های تحت وب عنوان کرد.

captcha