همایش «میراث اسلامی و علوم انسانی مدرن» برگزار می‌شود
کد خبر: 1373156
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱

همایش «میراث اسلامی و علوم انسانی مدرن» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: همایش «میراث اسلامی و علوم انسانی مدرن» با سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی، ابراهیم فیاض و حجت‌الاسلام پارسانیا، به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) همایش «میراث اسلامی و علوم انسانی مدرن» به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و به عنوان دوره آموزشی «تمهید» در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، در این همایش که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا، دوشنبه 21 بهمن برگزار می‌شود، حسن رحیم‌پور ازغدی، ابراهیم فیاض و حجت‌الاسلام پارسانیا سخن خواهند گفت.
حسن رحیم‌پور ازغدی از ساعت 10 تا 12 با موضوع «انقلاب اسلامی و امکان تولید علم دینی» سخنرانی خواهد کرد و از ساعت 13 تا 15 نیز حجت‌الاسلام حمید پارسانیا و ابراهیم فیاض در یک پنل تخصصی «ظرفیت‌های فلسفه اسلامی برای تحول در علوم انسانی» را بررسی می‌کنند.
این همایش در تالار مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در پل گیشا، جنب دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است که دوره آموزشی تمهید به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با هدف بازخوانی میراث خرد ایرانی ـ اسلامی در حوزه علوم انسانی در ترم جاری برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند جهت ثبت‌نام تا فردا دوشنبه 21 بهمن‌ماه به پایگاه اینترنتی basut.ir مراجعه کنند.

captcha