چهره‌های برتر قرآنی استان مرکزی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 1376756
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
در مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور؛

چهره‌های برتر قرآنی استان مرکزی تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: در هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور که دوم اسفند در تهران برگزار می‌شود، از 3 پیشکسوت و چهره برتر قرآنی استان مرکزی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، هشتمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی کشور طی مراسمی به همت سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی با تجلیل و تکریم از 44 پیشکسوت و چهره قرآنی و شش موسسه برتر قرآنی کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم اساتید و پیشکسوتان قرآنی، افراد حائز رتبه‌های بین‌المللی مسابقات قرآن، دارندگان مدرک درجه یک و دو حفظ قرآن و فعالان حوزه تصحیح قرآن کریم نیز برای نخستین بار تجلیل و تکریم می‌شوند.

این گزارش می‌افزاید؛ در این مراسم ابوطالب شهسواری، پیشکسوت و استاد برجسته قرآنی استان مرکزی در بخش تکریم از اساتید و پیشکسوتان قرآنی مورد تکریم قرار خواهد گرفت.

همچنین؛ مسعود اکبری و راضیه شریفی از حافظان کل قرآن کریم استان نیز در این مراسم در بخش تکریم از دارندگان مدرک درجه یک و دو حفظ قرآن تجلیل می‌شوند.

یادآور می‌شود، مراسم تکریم از چهره‌های قرآنی کشور جمعه، دوم اسفند در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می‌شود.

captcha