برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه اقتصادی تجلیل شدند
کد خبر: 1387855
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه اقتصادی تجلیل شدند

گروه فضای مجازی: جشنواره وبلاگ‌نویسی بسیج صداوسیما با موضوع حماسه اقتصادی با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه سومین جشنواره وبلاگ‌نویسی بسیج رسانه ملی با عنوان حماسه اقتصادی روزگذشته، 25 اسفندماه با حضور علی‌اصغر جعفری، رئیس بسیج صدا و سیما، علی آقا‌محمدی، مشاور مقام معظم رهبری در امور اقتصادی و جمعی از فعالان و وبلاگ‌نویسان این حوزه برگزار شد.

در این مراسم، مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری در سخنانی گفت: گفتمان‌سازی باید در بسیج انجام شود، به گونه‌ای که تک‌تک افراد ملت در خلق حماسه اقتصادی شرکت کنند.

آقامحمدی افزود: هدف تمامی فعالیت‌های وبلاگ‌نویسی در حوزه‌های اقتصادی باید این باشد که به نرخ رشد اقتصادی هشت درصدی که هدف چشم‌انداز است، برسیم.

همچنین علی‌اصغر جعفری، رئیس بسیج صدا و سیما، در این مراسم با اشاره به استقبال جوانان از این جشنواره گفت: استقبال صاحب‌نظران از این جشنواره چشمگیر بوده است. این استقبال نشان از این دارد که یک تعامل قدرتمند شکل گرفته است که از اهداف این جشنواره هم شناسایی افراد صاحب‌نظر در این حوزه و انتشار مباحث اقتصاد مقاومتی است.

مشاور رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم از این دوران گذر و فشارهای اقتصادی که بر کشور حاکم است عبور کنیم. دشمن از همه عرصه‌ها استفاده‌ می‌کند و امروز هم از حوزه اقتصاد فشار خودش را بر ملت ایران بیشتر کرده است. راه نجات از این فشار بهره‌گیری از ظرفیت‌های تأثیرگذار حوزه مجازی کشور است.

جعفری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشتر از دو هزار نفر در قرارگاه سایبری بسیج فعالیت می‌کنند. این فضا به قدری گسترده است که برخی شبکه‌های اجتماعی خود را رقیب این جشنواره می‌دانند. امروز در فضای مجازی یک نفر با 200 نفر برابری می‌کند. پس ما اگر بتوانیم با توجه به نیروهایمان پیش رویم موفق خواهیم شد.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما افزود: تولید ادبیات مربوط به حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی از مهمترین هدف‌های این جشنواره وبلاگ‌نویسی بوده است.

امیررضا آتشک قره‌چپق، ابوالفضل آقایی، مقداد حیدری، حسن دلیری، احمد ادریسی، یحیی نیکدل، یوسف اسدی، مهدی قنبری، رسول یزدانی، احمد بریمی‌پور، سمیرا داودی، شیدا گودرزی مهر، کبری محمدی، محرمعلی نقدی، امیرمحسن سلطان‌احمدی، زینب متین قه‌فرخی، احمد عاقلی، مهدی کاملی، محمد‌امین عبدل الملکی و امید بابایی حسکویی برگزیدگان این جشنواره اعلام شده‌اند.

گفتنی است، اقتصاد و خانواده‌، اقتصاد و سبک زندگی‌، اقتصاد و گردشگری‌، اقتصاد و تجارت‌، اقتصاد و کارآفرینی‌، اقتصاد و اقتدار ملی‌، اقتصاد و تعاون‌، اقتصاد و کشاورزی‌، اقتصاد و صنعت‌، اقتصاد و رسانه‌، اقتصاد و محیط زیست‌، اقتصاد و توسعه‌، اقتصاد و فن آوری‌، اقتصاد و انرژی و اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعات این جشنواره بود‌.

همچنین ارزیابی وبلاگ‌ها در چهار سطح هدف‌گذاری، گرافیکی، محتوایی و تکنولوژیکی انجام شده است. پیش از این بنا بود واحد گردان‌های تخصصی به افرادی که در این جشنواره برگزیده می‌شوند، اطلاع دهند تا برای دریافت جوایز خود در مراسم اختتامیه حضور پیدا کنند.

captcha