مسابقه وبلاگ‌نویسی «حکمت مطهر» برگزار می‌شود
کد خبر: 1395042
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

مسابقه وبلاگ‌نویسی «حکمت مطهر» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: پایگاه اینترنتی همه با هم با همکاری وبلاگ یادداشت‌های یک طلبه، مسابقه وبلاگ‌نویسی «حکمت مطهر» را برگزار می‌کند‌.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه وبلاگ‌نویسی «حکمت مطهر» با هدف شناخت اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری و آثار ایشان به همت پایگاه اینترنتی همه با هم با همکاری وبلاگ یادداشت‌های یک طلبه برگزار می‌شود.

ازجمله محورهای این مسابقه، می‌توان به شناخت اندیشه و آثار استاد شهید مرتضی مطهری، بیداری اسلامی و احیاء تفکّر و تمدن اسلامی در اندیشه و آثار شهید مطهری، رشد و تعالی فرهنگی در اندیشه و آثار شهید مطهری، شکوفایی اقتصاد اسلامی با محوریت اقتصاد مقاومتی در اندیشه و آثار شهید مطهری اشاره کرد.

علل شکوفایی و انحطاط تمدن اسلامی در اندیشه و آثار شهید مطهری، آسیب‌شناسی نهضت‌ها و جنبش‌های اسلامی در اندیشه و آثار شهید مطهری، هویت فردی و اجتماعی زن مسلمان در اندیشه و آثار شهید مطهری، خانواده مطلوب در چالش با جهان معاصر در اندیشه و آثار شهید مطهری، سبک زندگی اسلامی در اندیشه و آثار شهید مطهری و فرق و مذاهب در اندیشه و آثار شهید مطهری از دیگر محورهای این مسابقه عنوان شده است.

شرکت در مسابقه برای عموم وبلاگ‌نویسان استان سیستان و بلوچستان آزاد است. آثار ارسالی باید تولیدی باشد و ضمناً شرکت‌کنندگانی که نویسنده وبلاگ یا وب‌سایت هستند لوگوی مسابقه را در وبلاگ خود جهت انتشار مسابقه برای سایر کاربران مجازی به نمایش بگذارند.

به سه نفر برگزیده هدایایی تعلق خواهد گرفت. مهلت ارسال وبلاگ‌ها‌، 12 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود(وبلاگ) را همراه مشخصات و شماره تماس به ایمیل hekmatemotahar2@gmail.com ارسال کنند.

اسامی برندگان در وبلاگ یادداشت‌های یک طلبه به نشانی talabe-majazi.blogfa.com اعلام می‌شود.

captcha