نتایج داوری جایزه «قلم زرین» تا تیرماه مشخص می‌شود
کد خبر: 1395235
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
والایی:

نتایج داوری جایزه «قلم زرین» تا تیرماه مشخص می‌شود

گروه ادب: دبیر دوازدهمین جشنواره «قلم زرین» از مشخص شدن نتایج داوری کتاب‌هایی که در سال گذشته تا هفته نخست اردیبهشت سال جاری منتشر شده‌اند، در اوایل تیرماه خبر داد.

علی‌اکبر والایی، دبیر دوازدهمین جایزه «قلم زرین» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به داوری آثار گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه قلم زرین به اتمام رسیده و داوری آثار آغاز شده که در آن، آثار منتشر شده تا هفته نخست اردیبهشت سال جاری داوری خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستیم؛ از این رو کتاب‌های زیادی در سال جاری برای عرضه در نمایشگاه منتشر می‌شوند. به همین دلیل کتاب‌های تازه منتشر شده نیز خریداری می‌شوند و توسط داوران مورد بررسی قرار می‌گیرند.

والایی ادامه داد: آثار ارسالی در سه حوزه شعر، داستان و نقد ادبی بوده و در حوزه داستان 2142 اثر و 2828 اثر نیز در حوزه شعر ارسال شده است و نتایج داوری تا تیرماه مشخص شده و 14 تیرماه طی مراسمی، برگزیدگان این دوره از جایزه قلم زرین معرفی می‌شوند.

دبیر دوازدهمین جایزه قلم زرین با اشاره به رویکرد این دوره از جایزه تصریح کرد: در این دوره تلاش می‌شود تا همه آثار دیده شوند و همه کارها مورد بررسی قرار گیرند و تلاش‌مان این است که نسبت به گذشته دقت عمل بیشتری در بررسی آثار داشته باشیم و همه آثار مورد توجه قرار گیرند تا حق کسی تضییع نشود.

captcha