برنامه‌های روز «معلم قرآن» پرمحتوا و در شأن این روز تدارک دیده شود
کد خبر: 1395244
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
مسعود وکیل:

برنامه‌های روز «معلم قرآن» پرمحتوا و در شأن این روز تدارک دیده شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مولف کتب درسی قرآنی خواستار این شد که برنامه‌های «روز معلم قرآن» پرمحتوا و در شأن این روز تدارک دیده شود.

مسعود وکیل، مولف کتب درسی قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص پیشنهاد این رسانه برای نامیدن یک روز از هفته معلم به نام روز «معلم قرآن» اظهار کرد: در نگاه اول این حرکت خوب و پسندید‌ه‌‌ای است.
وی تصریح کرد: در این نام‌گذاری باید دقت کرد که به همراه معلمان قرآن جلسات سنتی به معلمان قرآن آموزش و پرورش نیز توجه شود و مقام آنان نیز گرامی داشته شود.

وکیل تصریح کرد: در همین راستا در مقطع ابتدایی، معلمانی که همه دروس را درس می‌دهند، قرآن را نیز تدریس می‌‌کنند؛ به همین جهت در دوره ابتدایی نیز روز معلم قرآن برای این عزیزان نیز صدق می‌کند.
این فعال قرآنی بیان کرد: در دوره متوسطه، معلمی که قرآن تعلیم می‌دهد، معلم دینی نیز محسوب می‌شود، از این جهت در این نام‌گذاری باید همه جوانب را در نظر گرفت؛ همچنین باید تلاش کرد که برنامه‌ این روز پرمحتوا و برنامه‌های آن در شأن عنوان آن باشد.
وکیل در پایان یادآور شد: ما نیز در مجموعه آموزش و پرورش این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا حرکت مناسب و هماهنگی در جامعه قرآنی صورت گیرد.

captcha