ویژه‌برنامه «خانه آفتابی» از سیمای استان مرکزی پخش می‌شود
کد خبر: 1395458
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
با موضوع ترویج اخلاق اسلامی؛

ویژه‌برنامه «خانه آفتابی» از سیمای استان مرکزی پخش می‌شود

گروه اجتماعی: خانه آفتابی عنوان برنامه‌ای است که با رویکرد نگاه ویژه به خانواده و با موضوع ترویج اخلاق اسلامی در خانواده از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی پخش می‌شود.

محمد شاهرخی معاون سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: خانه آفتابی عنوان برنامه‌ای است که با رویکرد نگاه ویژه به خانواده و مسائل پیرامون آن به تعداد یک برنامه در هفته به تهیه‌کنندگی ندا حسین‌آبادی از سیمای شبکه آفتاب تقدیم بینندگان این شبکه می شود.

وی تصریح کرد: خانه آفتابی در راستای اطلاع‌رسانی و آموزشی با محتوای ارتقای بهداشت و سلامت جسمی و روانی خانواده، ترویج اخلاق اسلامی در خانواده و اصلاح و ارتقاء آگاهی‌های اقتصادی خانواده و ... از سیمای استان پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه در تلاش است تا با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاورزان حاذق استانی مسائل مربوط به خانواده‌ها، تحکیم بنیان خانواده و مسائل پیرامون آن را در برنامه خانواده محور خانه آفتابی برای بیننده خود بازگو کند.

شاهرخی ادامه داد: برنامه اجتماعی خانه آفتابی به کارگردانی محمد علی یزدان‌پرست و اجرای ساره خدامی همراه با آیتم‌های متنوع و سرگرم‌کننده برای خانواده ها به‌صورت زنده و مستقیم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه خانه آفتابی با حضور کارشناسان مسائل مختلف در هر برنامه در خصوص موضوعات مرتبط با خانواده و تربیت فرزندان صحبت می‌شود.

شاهرخی ادامه داد: همچنین ترانه و موسیقی همراه با به تصویر کشیدن شور و نشاط و تحرک خانواده‌های استانی، راهنمایی خرید وسایل خانگی با دستمایه طنز و هنر در خانه از دیگر بخش‌های برنامه خانه آفتابی است.

معاون سیمای استان مرکزی در پایان، اظهار کرد: برنامه خانه آفتابی با نوشته ساره خدامی، تصویربرداری میثم صفدری و تدوین احمد امامی از شبکه سیمای آفتاب پخش می‌شود.

captcha