قرآن مطلا و آثار قرآنی حجت‌الاسلام ارفع در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند
کد خبر: 1395480
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
هادی:

قرآن مطلا و آثار قرآنی حجت‌الاسلام ارفع در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند

گروه ادب: مدیر مسئول انتشارات «پیام عدالت» از عرضه قرآن مطلا و آثار حجت‌الاسلام ارفع همچون «گذرنامه بهشت»، رمان «الگویی از سبک زندگی اسلامی»، «قرآن و عترت از ما عمل می‌‌خواهند» و «حدیث زندگی» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

مجید هادی، مدیر مسئول انتشارات «پیام عدالت» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به آمادگی این مؤسسه برای شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: «گذرنامه بهشت»، رمان «الگویی از سبک زندگی اسلامی»، «قرآن و عترت از ما عمل می‌‌خواهند» و «حدیث زندگی» همگی به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین ارفع از سوی این مؤسسه در نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود به «قرآن مطلا» چاپ این مؤسسه اشاره و اظهار کرد: در این قرآن که به خط یکی از خطاطان مشهور کشور سوریه به نام «الباری» کتابت شده، از دویست کیلو طلا استفاده شده که در قطع رحلی سلطانی و به صورت پنج رنگ به چاپ رسیده است.

هادی ادامه داد: همچنین ویژگی دیگر این قرآن نفیس، بدون ترجمه بودن آن است که با همراهی یک قلم هوشمند برای ترجمه آیات عرضه می‌شود؛ همه آیات این قرآن نفیس، کدگذاری و برای خواندن آن قلم نوری مخصوصی تهیه شده است؛ این قلم، قرآن را به یازده زبان مختلف نظیر فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، عربی، مالایی و روسی ترجمه می‌کند.

مدیر مسئول انتشارات «پیام عدالت» گفت: نکته مهم بعدی، هزینه هدیه این قرآن نفیس است که مدل وارداتی آن حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان عرضه می‌شد، اما نوع چاپ شده در داخل حدود یک میلیون تومان هدیه می‌‌شود.

هادی به کتاب «گذرنامه بهشت» اشاره کرد و افزود: این اثر ترجمه‌ای از زیارت جامعه کبیره است که مؤلف در آن به شرح موضوعی این دعا به ترتیب حروف الفبا پرداخته است.
وی با بیان اینکه مؤلف تلاش کرده است تمام مباحث اعتقادی و اخلاقی جامعه اسلامی که در زیارت جامعه کبیره مطرح شده را در شرح آن بیان کند، ادامه داد: شرح‌هایی که پیش از این بر زیارت جامعه کبیره نوشته شده است، جنبه اجتماعی ندارند. در نگارش این کتاب تلاش شده تا آموزه‌های اجتماعی مورد نظر باشد.

مدیر انتشارات «پیام عدالت» در بخش دیگری از سخنان خود به رمان «الگویی از سبک زندگی اسلامی» اشاره کرد و گفت: این رمان با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره سبک زندگی اسلامی است که نویسنده در آن تلاش کرده تا داستان زندگی جوانی بیست ساله را توصیف و ترسیم کند که دغدغه زندگی امروزی دارد و از سویی نیز می‌خواهد خدا را از خود راضی نگه دارد.

هادی با بیان اینکه این اثر در 30 هزار نسخه منتشر شده است، به کتاب «قرآن و عترت از ما عمل می‌‌خواهند» اشاره کرد و افزود: این اثر برای اولین بار و چاپ دوم کتاب «حدیث زندگی»  نیز از حجت‌الاسلام ارفع در نمایشگاه عرضه می‌شود.

captcha