آغاز ثبت‌نام از دانشجویان و طلاب متقاضی بن کتاب از 27 فروردین/ انتخاب پوستر نمایشگاه
کد خبر: 1395650
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
همایون امیرزاده:

آغاز ثبت‌نام از دانشجویان و طلاب متقاضی بن کتاب از 27 فروردین/ انتخاب پوستر نمایشگاه

گروه ادب: مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی وزارت ارشاد از آغاز ثبت‌نام دانشجویان و طلاب متقاضی بن کتاب از 27 فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده، مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی از آغاز ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن‌کارت اعتباری خبر داد و گفت: دانشجویان و طلاب می‌توانند برای ثبت‌نام و ارائه درخواست خود از تاریخ 27 فروردین به وب‌سایت بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی tibf.net مراجعه کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دانشجویان و طلاب برای خرید کتاب افزود: امسال میزان اعتبار بن‌های کتاب 20 درصد افزایش یافته است و دانشجویان و طلاب می‌توانند با پرداخت 30 هزار تومان، بن‌های اعتباری 60 هزار تومانی دریافت کنند.

امیرزاده ادامه داد: شرایط ثبت‌نام و ضوابط دریافت بن‌ کتاب نیز بر روی وب‌سایت بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر خواهد شد.

مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی درباره ارائه بن‌های کتاب به دیگر مصرف‌کنندگان کتاب گفت: در اواخر سال گذشته فراخوان درخواست بن اعتباری کتاب و شرایط آن برای مراکز دانشگاهی، نهادها، حوزه‌های علمیه، مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی، مراکز علمی و فرهنگی، مؤسسات فرهنگی و هنری، ارگان‌ها و سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، کانون‌های فرهنگی‌ و هنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیاری از نهادها و مراکز اعلام شده است و در آینده نزدیک درباره آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

پوستر بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد

براساس این گزارش، سیدمهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از انتخاب پوستر این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: پس از بررسی، کارشناسی و داوری طرح‌های ارسال شده، پوستر محسن یوسفی به عنوان پوستر برگزیده انتخاب شد.

وی افزود: در اسفندماه به 10 طراح برجسته کشور سفارش طراحی پوستر داده شد. نزدیک به 30 طرح و پوستر با موضوع کتاب و کتابخوانی به ستاد برگزاری نمایشگاه فرستاده شد که با بررسی و کارشناسی گروه‌های مختلف، سرانجام یکی از این پوسترها به عنوان پوستر برگزیده نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

جعفری درباره پوستر انتخاب شده گفت: محسن یوسفی پیش از این نیز طراح بیست‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران بود. این پوستر در نشست رسانه‌ای بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

گفتنی است که بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 - 20 اردیبهشت 1393 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

captcha