مردم و مسئولان زمینه بالندگی فرهنگ و اقتصاد را فراهم سازند
کد خبر: 1396005
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
امام جمعه قشم:

مردم و مسئولان زمینه بالندگی فرهنگ و اقتصاد را فراهم سازند

گروه اجتماعی: برای تحقق و مطالبات مقام معظم رهبری، تلاش و همکاری مشترک مسئولان و اقشار مختلف مردم امری ضروری است که با جدیت بیشتر باید دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه قشم شب گذشته، 26 فروردین در نشست شورای اداری شهرستان قشم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی دو مقوله مهم و اساسی اقتصاد و فرهنگ را مهم‌تر از سایر مسائل بر شمردند و اضافه کردند فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است و وقتی اقتصاد را در کنار فرهنگ ارتقا دهیم و تلاش کنیم بیشتر به فرهنگ جامعه توجه کنیم بالا رفتن فرهنگ در اقتصاد نیز موثر است.
وی با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان باید زمینه بالندگی اقتصاد و فرهنگ در جامعه را فراهم کنند، افزود: برای تحقق و مطالبات مقام معظم رهبری، تلاش و همکاری مشترک مسئولان و اقشار مختلف مردم امری ضروری است که با جدیت بیشتر باید دنبال شود.
امام جمعه قشم در بخش دیگر با تقدیر از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس جدید بیمارستان قشم، عنوان کرد: در یکی دو ماه اخیر این بیمارستان پیشرفت‌های خوبی داشته و افزون بر 28 تخت جدید به آن اضافه شده و بخش‌های «ای سی یو» در این بیمارستان در حال راه اندازی‌ و خیران نیز قول خریدن تجهیزات سیتی اسکن را به مسئولان آن داده‌اند.
به گفته وی؛ از فضای موجود این بیمارستان در جهت توسعه آن به بهترین نحو استفاده شده، اما کمبود نیروی انسانی باعث شده در ارائه خدمات و رسیدگی به وضعیت بیماران نیز مشکلاتی وجود داشته باشد که ضروری است همه مسئولان جزیره و استان تلاش کنند تا این امر نیز محقق گردد.
جوکار با اشاره به قول مساعد برای تأمین سه نیروی تزریقات از طرف معاون اداری مالی سازمان منطقه آزاد، ابراز داشت: در بازدیدی که از محل سکونت پزشکان داشتیم، وضعیت اسکان پزشکان اصلا قابل قبول نیست و پانسیون‌های اختصاص یافته به آنها فاقد کمترین امکانات است

captcha