انتخاب شعار نمایشگاه و ارائه درخواست 130 مؤسسه برای دریافت بن کتاب
کد خبر: 1396183
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
مروری بر اخبار نمایشگاه کتاب؛

انتخاب شعار نمایشگاه و ارائه درخواست 130 مؤسسه برای دریافت بن کتاب

گروه ادب: در کنار انتخاب «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» به عنوان شعار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعلام شد که 130 مؤسسه برای دریافت بن کتاب درخواست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» به عنوان شعار بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد. این شعار تلفیقی از شعارهای ارسال شده مردم به ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران است که با بررسی کارگروه انتخاب شعار به تصویب رسیده است.

با انتشار فراخوان انتخاب شعار در اسفند سال گذشته 3147 پیامک و 134 ایمیل از سوی مردم به ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب ارسال شد و کارگروهی برای انتخاب شعار بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران تشکیل شد و بر اساس انتخاب کارگروه، جوایزی به 10 شعار برتر اهدا خواهد شد.

بازدید خبرنگاران از نمایشگاه کتاب تهران

براساس این گزارش، بازدید خبرنگاران از محل برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران روز دوشنبه، اول اردیبهشت انجام می‌شود. این بازدید به منظور آشنایی بیشتر خبرنگاران از بخش‌های مختلف بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام می‌شود.

در این بازدید محمد الهیاری، معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه، حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و نیکنام حسین‌پور، مدیر کمیته رفاهی حضور می‌یابند.

درخواست 130 مؤسسه علمی پژوهشی برای دریافت بن کتاب

مهدی حافظی، مدیر مالی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وصول درخواست 130 نهاد و مؤسسه علمی پژوهشی برای دریافت بن کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

وی با اشاره به گستردگی نهادها برای درخواست بن کتاب گفت: نهادها و مؤسسات علمی و پژوهشی، حوزه‌های علمیه، مراکز مطالعاتی، مؤسسات فرهنگی، ادارات کل ارشاد در استان‌ها، کانون فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج کشور، مؤسسات خصوصی و... می‌توانند اصل درخواست‌های بن خرید کتاب خود را با مشخص کردن مبلغ مورد نیاز و نوع بن(کاغذی یا الکترونیک) به امضای بالاترین مقام مجاز برسانند و تا پایان وقت اداری 26 فروردین برای بررسی به معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

مدیر مالی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بدیهی است خرید بن مذکور و میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی براساس منابع اعتباری موجود تعیین می‌شود و درخواست‌های ارسالی لزوماً هیچ‌گونه تعهدی را متوجه این معاونت نمی‌کند.

گفتنی است که بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 - 20 اردیبهشت 1393 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

captcha