ارائه 20 هزار نسخه‌ای «مفاتیح‌الحیات» با بهای دو سال گذشته
کد خبر: 1396877
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
امرائی خبر داد:

ارائه 20 هزار نسخه‌ای «مفاتیح‌الحیات» با بهای دو سال گذشته

گروه ادب: مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء از انتشار و ارائه 20 هزار نسخه از کتاب «مفاتیح‌الحیات» با قیمت دو سال گذشته در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

مصطفی امرائی، مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره حضور این انتشارات در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: این انتشارات مجموعه کتاب‌های آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند و در همان غرفه و سالن شبستان که در سال گذشته حضور داشت، حضور می‌یابد.

وی افزود: «مفاتیح‌الحیات» یکی از این عناوین است که به عنوان پرفروش‌ترین کتاب انتشارات اسراء به شمار می‌رود و امسال در نمایشگاه کتاب تهران با قیمت اولیه 14500 تومان که از دو سال پیش با همین قیمت عرضه می‌شد، عرضه خواهد شد.

امرائی ادامه داد: چهار چاپ «مفاتیح‌الحیات» شامل نوبت‌های انتشار 164- 168 در نمایشگاه ارائه خواهد شد که هر چاپ مشتمل بر 5 هزار نسخه بوده و در مجموع 20 هزار نسخه را دربرگرفته است.

ارائه سه مجلد تفسیر «تسنیم» در نمایشگاه کتاب

وی از ارائه تفسیر «تسنیم» در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و تصریح کرد: این تفسیر اثر آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی است و در این دوره از نمایشگاه مجلدهای 30، 31 و 32 که به تفسیر سوره مبارکه «انفال» تا آیه 64 پرداخته شده عرضه می‌شود. 

امرائی درباره این تفسیر بیان کرد: مجلد 32 مباحثی چون «نام‌ها و اوصاف سوره»، «تأثیر فضاى نزول بر معارف سوره»، «چگونگى یادکرد سؤال‌هاى قرآنى»، «راه ازدیاد کمال در دنیا و آخرت»، «هدف از قصه‌هاى قرآنى»، «امکان عقلى کشتن فرشتگان»، «آزمایش مؤمنان با حسنات»، «شر محض نبودن کافر و منافق»، «استضعاف رهبر جامعه» و «حکم بین‌المللى امانتدارى» را شامل می‌شود.

مدیر انتشارات اسراء در ادامه گفت: کتاب «ادب فنای مقربان» عنوان دیگری است که جلد نهم آن عرضه می‌شود و «رحیق مختوم» که یازده سال بود ادامه مجلدهای آن به چاپ نرسیده بود، امسال بخش سوم مجلدهای 11، 12 و 13 منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

captcha