انتشار چاپ دوم «به کوتاهی آه، به بلندای ماه» در کمتر از 3 ماه
کد خبر: 1396916
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

انتشار چاپ دوم «به کوتاهی آه، به بلندای ماه» در کمتر از 3 ماه

گروه ادب: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و در کمتر از سه ماه، چاپ دوم کتاب «به کوتاهی آه، به بلندای ماه» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، «به کوتاهی آه، به بلندای ماه» اثری تحقیقی - تألیفی است که سیدعلی موسوی‌گرمارودی در آن به بخش‌هایی از زندگی حضرت زهرا(س) پرداخته است و انتشارات قدیانی آن را در کمتر از سه ماه و همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) منتشر کرد.

یکی از نکات قابل توجه درباره این کتاب، نحوه تألیف آن است. اگر به مطالعه آثار قبلی این محقق پرداخته باشید به طور حتم متوجه شباهت آخرین نوشته منتشر شده از سوی وی با کتاب «داستان پیامبران» خواهید شد. متن اصلی به روش زندگی‌نامه نوشته شده و نویسنده مباحثی تاریخی را با  چند پی‌نگاشت با قلمی پژوهشی به همراه 9 داستان‌واره آورده است. داستان‌واره‌ها در توضیح مطالب اصلی کتاب و برای درک بهتر مخاطب نوشته شده‌اند.

آن طور که گرمارودی گفته است؛ مهمترین هدف وی از نگارش این کتاب، آشنایی جوانان با سیره حضرت فاطمه(س)، آن هم در شرایطی است که مخاطبان امروز در میان انواع و اقسام وسایل ارتباط جمعی احاطه شده‌اند. رسانه‌هایی که هر یک با اهداف از پیش تعیین شده‌ای به شکل‌دهی افکار عمومی مشغول هستند.

گفتنی است که کتاب «به کوتاهی آه، به بلندای ماه» در 248 صفحه و با قیمت 95 هزار ریال، به همت انتشارات قدیانی وارد بازار کتاب شده است. گفتنی است که علاقه‌مندان برای اطلاع از دیگر آثار منتشر شده از سوی انتشارات قدیانی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.ghadyani.org مراجعه کنند.

captcha