ارائه نخستین جلد ترجمه تفسیری آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 1397743
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۱

ارائه نخستین جلد ترجمه تفسیری آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی در نمایشگاه کتاب

گروه ادب: مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء از انتشار نخستین جلد ترجمه تفسیری قرآن آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: رساله عملیه معظم‌له نیز تا شهریورماه منتشر می‌شود.

مصطفی امرائی، مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره ترجمه تفسیری آیت‌الله العظمی جوادی‎آملی گفت: در حال حاضر قرآن به ترجمه ایشان را در دست نشر داریم که ترجمه‌ای روان و ساده از قرآن را ارائه کرده و با روش تفسیری ترجمه شده است که برای تمام افراد جامعه قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه این ترجمه از مبنای گزیده تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی استخراج شده است، افزود: کار این اثر به اتمام رسیده و در حال صفحه‌بندی است و اگر مشکلی در چاپ آن به وجود نیاید، به بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسیده و به مخاطبان عرضه خواهد شد که مجلد نخست این اثر، تا پایان سوره شریفه «بقره» را شامل می‌شود.

انتشار رساله عملیه آیت‌الله جوادی‌آملی تا شهریورماه

امرائی درباره رساله عملیه آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: رساله آیت‌الله جوادی‌آملی به قلم معظم‌له نوشته شده و می‌توان گفت که تقریباً پس از آیت‌الله العظمی بروجردی(ره)، مرجعی که به نگارش رساله عملیه بپردازد، نبوده و بیشتر مراجع به استفتاء پرداخته‌اند؛ از این رو در این اثر مبانی و مسائل روز نیز مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم تا شهریورماه سال جاری به دست مخاطبان برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: کار نگارش این رساله به اتمام رسیده و با توجه به اینکه تایپ آن از روی دست‌خط‌های آیت‌الله جوادی‌آملی انجام شده، نیازمند ویراستاری توسط معظم‌له است و با انجام ویراستاری و جمع‌بندی نهایی به چاپ خواهد رسید.

ارائه 160 عنوان کتاب الکترونیک توسط انتشارات اسراء

مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء در رابطه با انتشار کتاب‌های الکترونیک گفت: کاری که این انتشارات در حوزه الکترونیک انجام داده و منحصر به فرد است، انتشار کتب الکترونیکی و راه‌اندازی سایت فروش این آثار است که همزمان با نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت، کتاب‌ها را هم به صورت چاپی و هم الکترونیکی دریافت کنند.

وی در این باره ادامه داد: دریافت الکترونیکی آثار به این صورت است که، فایل‌ها در تمام سیستم عامل‌های تحت وب، تلفن همراه و تب‌لت‌ها قابل اجراست و کل مجموعه که شامل 160 عنوان است به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی قابل دریافت هستند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۱
0
0
خدا رو شکر
ممنون از اطلاع رسانی اثار معظم له
captcha