«قرآن، فرهنگ، اقتصاد» از رادیو قرآن پخش می‌شود
کد خبر: 1397868
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

«قرآن، فرهنگ، اقتصاد» از رادیو قرآن پخش می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: ویژه‌برنامه «قرآن، فرهنگ، اقتصاد» به مناسبت نام‌گذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ویژه‌برنامه «قرآن، فرهنگ، اقتصاد» کاری از گروه قرآن، اطلاع‌رسانی و امور مجازی رادیو قرآن است که به مناسبت نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.
بر اساس این گزارش، ویژه‌برنامه «قرآن، فرهنگ، اقتصاد» که پخش آن به تازگی در شبکه رادیویی قرآن آغاز شده روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 11:35 به مدت 10 دقیقه به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.
حجت‌الاسلام سعیدی‌‌آریا به عنوان کارشناس در این برنامه رادیویی حضور داشته و به بیان مطالبی به منظور تحقق شعار سال جاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» می‌پردازد.
یادآور می‌شود، برنامه رادیویی «قرآن، فرهنگ، اقتصاد» که تهیه‌کنندگی آن را فاطمه سالمی بر عهده دارد، برنامه‌ای تولیدی است که روزهای زوج هر هفته بر روی موج  اف ام، ردیف 100 مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می‌شود.

captcha