برگزاری آیین‌ افتتاح نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن
کد خبر: 1397983
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

برگزاری آیین‌ افتتاح نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین افتتاح نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن‌الکریم جمعه، پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیین افتتاح نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن‌الکریم جمعه، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور کارشناسان قرآنی و مدیران دارالقرآن‌های استان‌ها در سالن وصال مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) مسجد جمکران برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که از ساعت 20:30 تا 22 برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران اصلی برنامه حضور خواهد داشت؛ همچنین مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم و معاونان و مدیران این سازمان نیز از دیگر مسئولان حاضر در نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن الکریم خواهند بود.
این نشست طی روزهای شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه و یکشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار می‌شود؛ در این نشست دو روزه که حدود 250 نفر از کارشناسان قرآنی و مدیران دارالقرآن‌های استان‌ها در آن حضور خواهند داشت، برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم توسط مدیران این سازمان برای کارشناسان قرآنی حاضر تشریح و رویکرد سازمان در سال جاری برای تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تببین می‌شود.
همچنین در این نشست دوروزه، بحث برنامه‌های سال 93 به منظور توجیه مدیران و کارشناسان قرآنی مطرح می‌شود و پاسخ‌گویی به سوالات و ابهامات درباره برنامه‌های قرآنی سال جدید از دیگر برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود؛ در این گردهمایی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم در سال گذشته نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود، دیدار با آیت‌الله جوادی آملی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نشست دوسالانه است که مدیران سازمان دارالقرآن به همراه کارشناسان قرآنی استان‌ها در این دیدار حضور داشته و از رهنمودهای آیت‌الله جوادی آملی استفاده می‌کنند.

captcha