ساعت آغاز به کار نمایشگاه کتاب اعلام شد
کد خبر: 1398116
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

ساعت آغاز به کار نمایشگاه کتاب اعلام شد

گروه ادب: مدیر کمیته روابط عمومی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران ساعت آغاز به کار این دوره از نمایشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌‏المللی کتاب تهران، مهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب گفت: بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران روز نهم اردیبهشت افتتاح خواهد شد و عموم علاقه‏‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‏‌توانند از روز دهم اردیبهشت از نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: علاقه‏‌مندان می‌توانند در ایام نمایشگاه هر روز از ساعت 10صبح - 20 از نمایشگاه کتاب بازدید کنند.

خرید و فروش اینترنتی کتاب‌های ناشران دانشگاهی

براساس این گزارش، شهروز گهواره‌ای، مدیر بخش ناشران دانشگاهی این رویداد،‌ اظهار کرد: سایت مجازی خرید کتاب بخش دانشگاهی همزمان با ایام نمایشگاه فعال می‌شود و ناشران می‌توانند کتاب‌های خود را که به تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده در این سایت عرضه کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند برای خرید کتاب در این سایت ثبت‌نام کنند، گفت: خرید و فروش در سایت به این صورت است که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید ثبت‌نام و هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کنند و آثار با پست برای آنها ارسال می‌شود.

گهواره‌ای با تأکید بر اینکه خرید و فروش اینترنتی امسال برای نخستین‌بار از سوی بخش دانشگاهی،‌ راه‌اندازی شده است، افزود: ما با هدف گسترش فعالیت‌ها به صورت دیجیتال و الکترونیکی، امسال تمام فرآیند ثبت‌نام،‌ دریافت بن و خرید کتاب را به صورت اینترنتی فراهم کرده‌ایم.

وی همچنین تأکید کرد: ناشران بخش دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تا 4 اردیبهشت فرصت دارند، اطلاعات کتاب‌های خود را برای عرضه در سایت قرار دهند.

گفتنی است که بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 - 20 اردیبهشت 1393 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

captcha