نشست خبری نمایشگاه کتاب، 7 اردیبهشت برگزار می‌شود/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه
کد خبر: 1398443
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

نشست خبری نمایشگاه کتاب، 7 اردیبهشت برگزار می‌شود/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه

گروه ادب: نشست خبری بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، هفتم اردیبهشت سال جاری با حضور معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد برگزار می‌شود.

محمد الهیاری، معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در رابطه با مراسم برگزاری افتتاحیه نمایشگاه کتاب گفت: مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رویداد مهم فرهنگی کشور، روز نهم اردیبهشت در ضلع جنوبی مصلی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از سفارت‌خانه‌های کشورهای مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اهالی فرهنگ و ادب دعوت به عمل آمده است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور می‌یابد.

نشست خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز ساعت 10 روز هفتم اردیبهشت در سالن اجتماعات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

در این کنفرانس مطبوعاتی، سیدعباس صالحی، رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور می‌یابد و به سؤالات خبرنگاران پیرامون این رویداد مهم بین‌المللی پاسخ می‌دهد.

گفتنی است که براساس گمانه‌زنی رسانه‌ها مبنی بر حضور رئیس‌جمهوری در مراسم آغازین نمایشگاه کتاب، به نظر می‌رسد با توجه به تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور حجت‌الاسلام روحانی در این مراسم قطعی است.

captcha