20 تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به اولین کنگره ملی تفکر و پژوهش دینی
کد خبر: 1413470
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

20 تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به اولین کنگره ملی تفکر و پژوهش دینی

گروه اندیشه: اولین کنگره ملی تفکر و پژوهش دینی، ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۳ توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۰ تیرماه به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اولین کنگره ملی تفکر و پژوهش دینی، 27 مهر ماه 1393 توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی مناجات اردبیل برگزار می‌شود.

بنا براین گزارش، فراخوان این کنگره در 10 محور اصلی ادیان و مذاهب، دفاع مقدس و معنویت، طب اسلامی، خانواده و سبک زندگی اسلامی، اسلام‌شناسی و بیداری اسلامی، اقتصاد و مدیریت اسلامی، تبلیغات و رسانه و ارتباطات دینی، جامعه‌شناسی دینی، حقوق اسلامی و هنر و معماری دینی و همچنین محور آزاد در حوزه دین‌پژوهی اعلام شده است.

اهداف این کنگره نیز تولید آثار فاخر در علوم دینی و اسلامی، شناسایی و معرفی پژوهشگران برجسته علوم دینی و اسلامی، تبیین موضوعات و واقعیت‌های موجود برای دین‌پژوهان و تأمل و تدبیر برای حل معضلات فکری جامعه دینی و امت اسلامی، بررسی راه‌های تولید علم معتبر اسلامی بر پایه علوم مدرن، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی علوم  دینی و اسلامی و ایجاد زمینه هم‌اندیشی، تعامل و تضارب و تعاطی افکار در میان پژوهشگران و فرهیختگان عنوان شده است.
تاریخ برگزاری این همایش 27 مهرماه و مهلت ثبت‌نام در همایش نیز 20 مردادماه اعلام شده است و پژوهشگران می‌توانند چکیده و اصل مقالات خود را تا 20 تیرماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند و تا 15 روز بعد از تاریخ ارسال مقاله خود از نتیجه داوری آن مطلع شوند.

پژوهشگران محترم می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی کنگره ضمن ثبت نام نسبت به ارسال چکیده و اصل مقاله خود اقدام کرده و پیگیر فعالیت‌های جاری کنفرانس نیز باشند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلیمانی مقدم
|
-
|
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ - ۰۱:۳۷
0
0
با سلام
خواهشمند است بفرمایید چکیده انگلیسی بعد از چکیده ی فارسی نوشته شود یا در آخرین صفحه؟
در ضمن برخی توضیحات درباره ی فرمت مقاله با جدول فرمت ها هم خوانی ندارد.
captcha