یک اثر فاخر هنری با موضوع پیام امام خمینی(ره) رونمایی شد
کد خبر: 1414226
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
در ساری ؛

یک اثر فاخر هنری با موضوع پیام امام خمینی(ره) رونمایی شد

گروه هنر: رئیس حوزه هنری مازندران از رونمایی یک اثر فاخر هنری با موضوع پیام حضرت امام خمینی(ره)امروز ۱۳ خردادماه در ساری خبر داد.

سینا دلشادی، رئیس حوزه هنری مازندراندرن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: پیام امام خمینی (ره) خطاب به هنرمندان در سال 67، در قالب یک اثر خوشنویسی به خط نستعلیق همراه با تذهیب در ابعاد 70* 50 توسط سیدمرتضی جعفری به عنوان خوشنویس و زبیده قاسمی به عنوان تذهیب کار در طول یک ماه تولید شد.

وی با اشاره به اینکه ویژگی این اثر فاخر و ارزشی بکارگیری تکنیک و فنون اعلاء متبرک به پیام اثربخش حضرت امام خمینی(ره) خطاب به هنرمندان است، افزود: این اثر توسط دو هنرمند متعهد و انقلابی به مرحله تولید رسیده است.

دلشادی با اشاره به اینکه هنر بهترین و اثربخش‌ترین ابزار برای انتقال پیام و اندیشه است که خوشبختانه هنرمندان حوزه هنری در احیای این اثر گام‌های موثری برداشته‌اند، تصریح کرد: امید است این اثر فاخر هنری نمونه‌ای برای تشویق و تولید آثار فاخر دیگر باشد.

لازم به ذکر است: این اثر با حضور استادان هنر خوشنویسی آقایان عبدالحسین جلالی، سید پیام غضنفری، هادی قاسمی، علیرضا  اکرمی و بهمن آقا جانپور امروز 13 خرداد ماه 93 در ساری رونمایی شد.

captcha