حمایت از مؤسسات قرآنی از سوی اداره ارشاد همدان
کد خبر: 1415354
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

حمایت از مؤسسات قرآنی از سوی اداره ارشاد همدان

گروه اجتماعی: مدیرکل ارشاد همدان با بیان اینکه حمایت از مطبوعات محلی و مؤسسات قرآنی از برنامه‌های پیش رو‌ی ارشاد این استان است، گفت: توقع داریم در این عرصه‌ها آثار مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی تولید شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دوشنبه، 18 خرداد در جمع هنرمندان و اهالی ادب شهرستان نهاوند گفت: کار در همه مباحث و موضوعات باید با اخلاق عجین شود به‌طور جدی به‌دنبال توسعه سرمایه نیروی انسانی و توانمندسازی در این بخش هستیم.

وی کمبود اعتبار را از اساسی‌ترین مشکلات حوزه فرهنگ استان دانست و ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان ارشد استان این مشکل برطرف شود و اظهار کرد: با توجه به برنامه فرهنگی دولت یازدهم در بحث عدالت فرهنگی‌ و عدالت‌محوری، محور فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

عبادی قانون و قانون‌مندی را یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای خود عنوان کرد و ترویج قانون‌مداری و فرهنگ‌سازی در این خصوص و داشتن صداقت را از شیوه‌های اجرایی پیش روی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دانست.

وی از انجمن‌های ادبی و هنری خواست برای خودکفایی در خصوص اقتصاد فرهنگی در حوزه خود برنامه‌ریزی کنند و اضافه کرد: تمرکززدایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ هنری‌، تولید و انجام کارهای دائمی و ماندگار و تعامل با سایر دستگاه‌های فرهنگی از مأموریت‌های ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

captcha