حضور حداکثری مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز جهانی قدس
کد خبر: 1428082
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
حجت‌الاسلام تقی‌زاده خواستار شد:

حضور حداکثری مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز جهانی قدس

گروه اجتماعی: با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی درغزه، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند در حمایت از آرمان‌های به‌حق مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نقش بسیار مؤثری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام تقی‌زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز، 19 تیر در جلسه ستاد برنامه‌ریزی روز جهانی قدس، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را نکوداشت آرمان‌ها و اهداف والای امام خمینی (ره) دانست و گفت: پاسداری و برجسته‌سازی آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که براین اساس تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا روز جهانی قدس امسال باشکوه‌تر و بهتر از سال‌های گذشته در سراسر استان برگزار شود.
وی زمینه‌سازی برای حضور حداکثری و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را مورد تأکید قرار داد و افزود: حضور آحاد مردم در صحنه در برهه‌های مختلف تاریخی از عوامل مهم و تأثیرگذار در تثبیت انقلاب اسلامی بوده است.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده همچنین ادامه داد: با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند در حمایت از آرمان‌های به‌حق مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نقش بسیار مؤثری داشته باشد.

captcha