ماهواره‌ها در پی خشکاندن ریشه حجاب و غیرت هستند
کد خبر: 1428444
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
امام جمعه بجنورد:

ماهواره‌ها در پی خشکاندن ریشه حجاب و غیرت هستند

گروه سیاسی: امام جمعه بجنورد با ذکر اینکه در حال حاضر ۱۶۰ شبکه به زبان فارسی راه‌اندازی شده است تا بدحجابی را در کشور ما رواج دهد، افزود: ماهواره‌ها در پی خشکاندن ریشه عفاف، حجاب، دین و غیرت در کشور ما هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد روز گذشته، 20 تیر‌ در خطبه‌های نماز‌ جمعه، با اشاره به آسیب‌های ماهواره اظهار کرد: متأسفانه این بلای خانمان‌سوز در جامعه در حال افزایش است، اما نمی‌دانم چرا برخی از خانواده‌ها در خواب غفلت هستند.
وی با ذکر اینکه ماهواره یعنی ابتذال را به کودکان و نوجوانان آموختن، افزود: ماهواره تمسخر ارزش‌ها را به فرزندان یاد می‌دهد و الگوی بدلی را به جای الگوی واقعی به کودکان آموزش می‌دهد.
امام جمعه بجنورد بیان کرد: بیاید این جعبه شیطانی را از پشت‌بام‌ها بیندازید و آن را نابود کنید یکی از بزرگترین رخنه‌های فرهنگی در کشور ما، ماهواره و دستگاه‌های مجازی است، اگر فرزندان ما به آن مسموم شوند نجات آنها بسیار سخت است.
وی با ذکر اینکه اعتیاد به ماهواره بسیار سخت‌تر از اعتیاد به مواد مخدر است، افزود: رضاخان سه مأموریت به‌دنبال داشت که اکنون دنباله‌روهای او نیز این مأموریت‌ها را دنبال می‌کنند که یکی از آنها برداشتن حجاب از سر بانوان بود.
حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: امروز وارثان رضاخان کم و بیش در جامعه وجود دارند و آنها عفاف و حجاب را مانع رشد زنان می‌دانند، این تفکرات رضاخانی ریشه در آمریکا و استکبار دارد و آنها برای ریشه‌کنی عفاف و حجاب ما سرمایه‌گذاری‌های فراوانی کرده‌اند.
وی با اشاره به فرا‌رسیدن روز شورای نگهبان و خبرگان رهبری نیز گفت: ملت باید بیدار باشد و مصوبات شورای نگهبان را محترم بشمارد و خبرگان رهبری را مواظبت کند تا به‌دست نااهلان نیفتد.

captcha