برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی و خانواده سالم
کد خبر: 1428500
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی و خانواده سالم

گروه جامعه: دبیر اجرایی همایش ملی سبک زندگی اسلامی و خانواده سالم از یرگزاری این همایش به میزبانی استان لرستان خبر داد.

مجید منصوری جوزانی، دبیر اجرایی همایش سبک زندگی اسلامی و خانواده سالم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: این همایش اسفند سال‌ جاری برگزار و استان لرستان میزبانی این دوره را برعهده گرفته است و تلاش دارد پس از برگزاری به اهداف این همایش، توسعه طرح سبک زندگی اسلامی در بین خانواده‌ها را نهادینه کند.

الویت‌های مورد بحث و اهداف این همایش

وی افزود: این طرح در کنار اهداف اصلی به اجرای محورهای ترویج و توسعه فرهنگ وقف و گردشگری، مشاوره ازدواج و ترک اعتیاد، آموزش شناخت فرق دینی، تبیین فرهنگ مدیریت جهادی، تقویت مناسبت‌های دینی، ملی و مذهبی، تقویت فرهنگ قرآنی، تبیین الگوی سبک زندگی اسلامی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در فضای مجازی در بین خانواده تاکید خواهد کرد.

منصوری جوزانی در ادامه ابراز کرد: توسعه و ترویج فرهنگ نماز، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، توسعه و ترویج فرهنگ عمومی، تحکیم بنیان خانواده و سیاست‌های جمعیتی و عفاف و حجاب از اولویت‌های مورد بحث و اهداف این همایش خواهد بود.

حضور 430 مقاله با محوریت زندگی اسلامی

دبیر اجرایی همایش سبک زندگی اسلامی و خانواده سالم اظهار کرد: در این همایش که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش ، حوزه علمیه برادران برگزار خواهد شد بالغ بر 430 مقاله با موضوعیت زندگی به سبک اسلامی شرکت کرده و 33 مقاله برتر به صورت پوستر و کارگاه و سخنرانی در این همایش 3 روزه ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش سه روزه از 10 تا 12 اسفندماه در سالن همایش‌های رازی برگزار خواهد شد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه میرزاخانی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۴
0
0
نحوه حضور در همایش به چه صورت است؟
captcha