عرضه مجموعه‌نرم‌افزار «اندروید قرآنی» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 1428780
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

عرضه مجموعه‌نرم‌افزار «اندروید قرآنی» در نمایشگاه قرآن

گروه فضای مجازی: شرکت نرم‌افزاری آوای مهر کوثر در بخش رسانه‌های دیجیتال بیست دومین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم دو محصول جدید قرآنی برای سیستم‌عامل‌های اندروید عرضه کرده است.

علی بابایی، مدیر غرفه شرکت نرم‌افزاری آوای مهر کوثر، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) گفت: در سال جاری نرم‌‌افزارهای جدیدی را ارائه کرده‌ایم که برای اولین بار در بیست‌و دومین نمایشگاه بین‌ المللی قران کریم عرضه شده‌اند.

وی افزود: محصول جدید این مؤسسه، نرم‌افزار «اندروید قرآنی» با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه و تبلت و همچنین نرم‌افزار قرآنی «نورعلی نور» است.

مسئول غرفه شرکت نرم‌افزاری آوای مهر کوثر با اشاره به قابلیت‌های نرم‌افزار اندروید قرآنی گفت: در این نرم‌افزار‌ چندین دوره تلاوت قرآن کریم، مفاتیح الجنان، نهج‌البلاغه، نهج‌الفصاحه و احکام نگاه و پوشش، صحیفه تبیان، گناه شناسی، سؤالات ماه رمضان، ذکر شمار و امکانات دیگری از جمله  ترجمه، تفسیر و ترتیل قران کریم قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به نرم‌‌افزار نور علی نور بیان کرد: در این نرم‌افزار چهارده قاری متفاوت قرار داده شده است. این نرم‌افزار نیز قابلیت نصب بر روی سیستم‌ عامل‌های اندروید را داراست و متن قرآن به همراه ترجمه آن به صورت کامل در این نرم‌افزار آمده است.

هچنین در این غرفه بیش از سیصد نرم‌افزار قرآنی، فرهنگی و اسلامی ارائه شده است.

captcha