واگذاری ۶ هزار سبد ارزاق به بیماران نیازمند و صعب العلاج
کد خبر: 1432243
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
سردار فتحیان عنوان کرد:

واگذاری ۶ هزار سبد ارزاق به بیماران نیازمند و صعب العلاج

گروه سلامت: مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی با اشاره به حمایت‌های این مجموعه از بیماران صعب العلاج و سرطانی در تهران و ۲۳ مرکز استان کشور، گفت: در ماه مبارک رمضان نیز در شهر تهران و مراکز استان‌ها حدود ۶ هزار سبد ارزاق برای بیماران تدارک دیده شده و در حال واگذاری است.

سردار نصرالله فتحیان، مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی (حامی بیماران محروم و سرطانی) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به حمایت‌های این مجموعه از بیماران صعب‌العلاج و سرطانی در تهران و 23 مرکز استان کشور، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار و 300 بیمار سرطانی و صعب‌العلاج را زیر پوشش و بخشی از هزینه‌های سنگین دارو و لوازم مصرفی این افراد را مورد حمایت قرار داده‌ایم.
سردار فتحیان با بیان اینکه در سه ماه ابتدایی سال جاری بیش از 20 میلیارد ریال خدمات رایگان به بیماران نیازمند و صعب العلاج ارائه داده‌ایم، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز در شهر تهران و مراکز استان‌ها حدود 6 هزار سبد ارزاق برای بیماران تدارک دیده شده و در حال واگذاری است و بخشی از آن نیز واگذار شده است.
مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مددکاری هم همچون سابق ادامه دارد و در مطب پزشکان و مراکز درمانی عضو خیریه نیز بیماران معرفی و خدمات را دریافت می‌کنند.
افزایش کیفی و کمی خدمات
وی افزود: در تلاشیم تا انتهای سال جاری بتوانیم خدماتی را که ارائه می‌دهیم هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی افزایش بدهیم که در این بین یکی از جهت‌ گیری‌های اصلی ما با بر روی موضوع آموزش و پیشگیری است که با استفاده از اساتید دانشگاه‌ها اجرایی خواهد شد تا مردم هر چه بیشتر با عوارض سرطان و راه‌های پیشگیری از آن آشنا شوند.
قدم نهادن در عرصه پیشگیری یکی از سیاست‌های قطعی مجموعه
سردار فتحیان قدم نهادن در عرصه پیشگیری را یکی از سیاست‌های قطعی این مجموعه برشمرد و افزود: در راستای آموزش به بیماران سرطانی نیز با حضور متخصصان سرطان عضو خیریه در سراسر کشور کلاس‌های آموزشی در حال برگزاری است تا بتوانیم قدری به خانواده‌ها و بیماران در این جهت کمک کنیم.

captcha