نمایشگاه قرآن و عترت در استهبان برپا شد
کد خبر: 1432267
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

نمایشگاه قرآن و عترت در استهبان برپا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان استهبان از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در این شهرستان تا پایان ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام فتح‌الله دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی استهبان امروز، 31 تیر در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 17 تا پایان ماه رمضان جاری در این شهرستان برپا شده است، افزود: نمایشگاه مذکور به‌همت  اداره تبلیغات اسلامی استهبان، مؤسسه مهدی موعود(عج) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شده است.
حجت‌الاسلام دهقانی عنوان کرد: این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه قرآن وعترت با بخش‌های عرضه محصولات قرآنی، عفاف و حجاب، کتب تفسیر و حدیث، کتب تربیتی و اخلاقی، آثار آیت‌الله جوادی آملی و مصباح یزدی و همچنین اکثر سخنرانی‌های مشهور کشوری و کتب مربوط به کودکان ونوجوانان عرضه شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی استهبان ابراز کرد: در نمایشگاه قرآن هرروز مباحث مربوط به مشاوره طب اسلامی، مشاوره تربیت و مسائل خانوادگی از نظر اسلام، کتابت قرآن توسط خوشنویسان، نقاشی قرآنی کودکان وغیره برقرار است.

captcha