جذب ۳۰۰ هزار قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی رسول عصر ثقلین
کد خبر: 1432444
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

جذب ۳۰۰ هزار قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی رسول عصر ثقلین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: موسسه قرآنی رسول عصر ثقلین با جذب ۳۰۰ هزار قرآن‌آموز از سال ۱۳۸۵ فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، موسسه قرآنی رسول عصر ثقلین فعالیت خود را از سال 1385 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی میان عموم مردم آغاز کرد که توانست به بیش از 300 هزار نفر در سراسر کشور خدمات دینی و قرآنی ارائه دهد.

مهم‌ترین دستاوردهای موسسه قرآنی رسول عصر ثقلین

گفتنی است تولید اولین نرم افزار آموزش هوشمند روخوانی قرآن در جهان، تولید اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن در کشور با نام «صحیفه خط»، طراحی و اجرای جدید‌ترین روش حفظ تلفنی قرآن در کشور، طراحی جدید‌ترین روش حفظ سوره‌ای قرآن کریم، طراحی و تولید اولین بسته آموزشی حفظ ویژه حافظان کل قرآن، طراحی و اجرای جدیدترین روش آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم از مهم‌ترین دستاوردهای این موسسه قرآنی بوده است.

بزرگترین مسابقه قرآنی شهر تهران با نام «ترنم ایمان»، برگزاری اولین دوره مسابقه مفاهیم قرآن، برگزاری اولین دوره طرح «ترانه توحید»، ختم مفهومی قرآن کریم و همکاری با بزرگترین مسابقه قرآنی کشور 1444، 1445، 1446، 1447 با شرکت بیش از 50 هزار نفر از کارگران از سال 1389 تاکنون از فعالیت‌های فرهنگی این موسسه به‌شمار می‌آید.

سابقه 5 ساله در برپایی مهد کودک قرآنی

این مؤسسه همچنین به ارائه فعالیت در زمینه کودک نیز می‌پردازد،‌ در این زمینه نیز می‌توان به سابقه پنج‌ساله در اجرای مهد کودک قرآنی، راه‌اندازی سه مهد کودک قرآنی در کشور و تربیت بیش از یک هزار کودک اشاره کرد.

شایان ذکر است این مؤسسه قرآنی در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز حضور پرشور داشته که رونمایی از طرح‌های آموزش قرآن کریم، رونمایی از بسته‌های کمک آموزشی جدید، برگزاری مسابقه حفظ سوره منتخب قرآن، اجرای طرح نیازسنجی و افکارسنجی دینی از بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن از طرح‌های برگزار شده توسط این غرفه در نمایشگاه قرآن بوده است.

captcha