حضور ۲۰۰ مربی قرآن در طرح «اهل ذکر»
کد خبر: 1432496
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

حضور ۲۰۰ مربی قرآن در طرح «اهل ذکر»

گروه مؤسسات قرآنی‌ مردم‌نهاد: ۲۰۰ مربی قرآن برای ارائه مباحث آموزشی طرح «اهل ذکر» با مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد همکاری دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مقامی، مدیرعامل مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد:  طرح «اهل ذکر» در ماه مبارک رمضان آغاز شده و مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

اجرای طرح قرآنی با محوریت آموزش تدبر در قرآن

وی با اشاره به اینکه این طرح در بعد از ماه رمضان همچنان دایر خواهد بود گفت: این طرح قرآنی با محوریت آموزش تدبر در قرآن و سیره اهل بیت‌(ع) در قالب دوره‌های آموزشی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مقامی در ادامه ابراز کرد: این طرح قرآنی از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و قرار بود و به مدت یک ماه ادامه داشته باشد که به علت استقبال خوب در ماه‌های بعدی هم ادامه خواهد داشت.

مهم‌ترین شرایط شرکت افراد در این طرح

مدیرعامل مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد تصریح کرد:  از مهم‌ترین شرایط شرکت افراد در این طرح، داشتن تسلط به روخوانی و روان‌خوانی قرآن است که از همه قرآن‌آموزان در زمان ثبت‌نام تست روخوانی و روان‌خوانی گرفته خواهد شد.

ثبت نام  به دو صورت حضوری و غیرحضوری

وی تاکید کرد: ثبت نام این طرح قرآنی به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود و افراد علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت‌نام غیرحضوری  به پایگاه اینترنتی www.mftqs.com مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام مقامی گفت: افرادی که مایل به ثبت نام حضوری هستند، می‌توانند به یکی از مؤسسات قرآنی آیات، تدبر در قرآن و سیره‌، آمینه آل محمد(ص)، شیفتگان ولایت امیرالمؤمنین‌(ع)، کانون فرهنگی هنری مسجد قائمیه، مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)، مؤسسه زمزمه نور توس و مؤسسه پژوهنده راه انبیاء مراجعه کنند.

200 مربی قرآن برای ارائه مباحث آموزشی

مقامی خاطر نشان کرد: محتوای این طرح قرآنی، تدبر در 24 سوره قرآن و تدبر در سیره 14 معصوم‌(ع) خواهد بود که به شرکت‌کنندگان در طرح ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح قرآنی برای نخستین بار توسط مؤسسه تدبر در قرآن و سیره‌(ع) مشهد اجرا می‌شود که در این راستا مقرر شده از 200 مربی قرآن برای ارائه مباحث آموزشی این طرح استفاده شود.

captcha