آغاز ثبت‌ نام دوره‌های غیر حضوری زبان‌آموزی قرآن
کد خبر: 1432548
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

آغاز ثبت‌ نام دوره‌های غیر حضوری زبان‌آموزی قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت‌ نام دوره‌های آموزش زبان‌آموزی قرآن از راه دور ویژه شهرستان‌ها از سوی مؤسسه قرآنی بشارت انجام می‌شود.

محمدحسن رزاق، مدیر مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: مؤسسه قرآنی بشارت برای دوره‌های آموزش زبان‌آموزی قرآن از راه دور ویژه شهرستان‌ها ثبت نام می‌کند.

وی افزود:  این مؤسسه از تمامی خواهران و برادران علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های زبان‌‌آموزی قرآن که ساکن تهران نیستند، در دوره‌های آموزش از راه دور ثبت‌نام می‌کند.

ارسال بسته‌های آموزشی برای قرآن‌آموزان سراسر کشور

رزاق در ادامه ابراز کرد: در این طرح بسته‌های آموزشی شامل کتاب، جزوات، نوار، سی دی و نرم افزار برای قرآن‌آموزان سراسر کشور ارسال شده و افراد باید با استفاده از این امکانات مراحل زبان‌آموزی قرآن را شروع کنند.

دریافت مدرک مربی‌گری زبان‌آموزی قرآن

مدیر مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تصریح کرد: طول مدت این دوره‌های آموزشی 11 ترم است که زبان‌آموز پس از پایان هر ترم که سه ماه به‌طول خواهد انجامید، می‌تواند در آزمون شرکت کرده و پس از کسب نمره قبولی، مدرک مربی‌گری زبان‌آموزی قرآن دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: قرآن‌آموزان پس از گذراندن دوره کامل، با کل قرآن کریم آشنا شده و در روخوانی، روانخوانی، ترجمه لغت به لغت و تفسیر مهارت پیدا خواهند کرد.

مدیر مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار قرآن‌آموز از تهران و سایر شهرستان‌ها در دوره‌های آموزش از راه دور مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت شرکت کرده‌اند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام با مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت با شماره 77571012 تماس بگیرند.

captcha