ملت‌های آزاده جهان رژیم صهیونیستی را تحریم کنند
کد خبر: 1433184
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
امام جمعه ریگان:

ملت‌های آزاده جهان رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

گروه سیاسی: بجای اینکه رژیم صهیونیستی دیگران را تحریم کند، ملت‌های آزاده جهان بیایند و رژیم صهیونیستی را تحریم کنند و تحت فشار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان سوم مرداد در جمع نمازگزاران جمعه با تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان ریگان در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز پایداری ملت‌های مسلمان و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
وی با اشاره به حملات صهیونیست‌ها به مردم مظلوم غزه افزود: مقاومت فلسطین با اصابت موشک‌هایی به صهیونیست‌ها، ترس و وحشت را در دل آنها ایجاد کرده است. رژیم صهیونیستی برای صلح ترفندهایی را دارد که یکی از ترفندهای آنها این است که شما رژیم صیهونیستی را به رسمیت بشناسید ما صلح می‌کنیم که این از محالات است.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی بیان کرد: فلسطینی که سال‌ها با دست خالی مقاومت کرده امروز که روز پیروزی است محال است که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد. ترفند دیگر آنها این است که جمهوری اسلامی ایران از حمایت فلسطین دست بردارد که این هم امری محال است.
امام جمعه ریگان گفت: امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی دارد که امت اسلامی زیر بار زور، ظلم و ستم نمی‌روند حتی اگر پشتیبانان آنها قدرتمندترین و بزرگترین کشورهای عالم باشند.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی عنوان کرد: یکی از راه‌حل‌ها برای رفع مشکل فلسطین این است که انتخاب نظام حاکم در فلسطین توسط خود مردم باشد چه مردمی که در فلسطین هستند و چه مردمی که بیرون از فلسطین حضور دارند و این افراد سرنوشت خودشان را خودشان تعیین کنند.
وی یکی دیگر از راه‌حل‌ها را نابودی صهیونیسم با تداوم بخشیدن به انتفاضه و مقاومت برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، اگر همه دولت‌ها، کشورها و ملت‌های اسلامی هر کدام یک سطل آب بر روی رژیم صهیونیستی بریزند، آب آنها را می‌برد.
امام جمعه ریگان گفت: به جای اینکه رژیم صهیونیستی دیگران را تحریم کند، ملت‌های آزاده جهان بیایند و رژیم صهیونیستی را تحریم کنند و تحت فشار قرار دهند.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی به پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین اقامه نماز جمعه در سال 58 به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی به دستور امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: آیت‌الله طالقانی با بصیرت، هوشیاری و هدایتگری مردم در تریبون نماز جمعه از طرف امام خمینی(ره) لقب ابوذر زمان گرفت.
وی گفت: بعد از گذشت 35 سال این نماز جمعه شاخ و برگش تمام کشور اسلامی را احاطه کرده و در تمام اقصی نقاط کشور از نعمت نماز جمعه برخوردار هستند.

captcha