حضور شهروندان در راهپیمایی روز قدس؛ نشانه اوج خفت و خواری رژیم صهیونیستی
کد خبر: 1433206
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
شهردار شاهین‌شهر عنوان کرد:

حضور شهروندان در راهپیمایی روز قدس؛ نشانه اوج خفت و خواری رژیم صهیونیستی

خبرنگاران افتخاری/ نیکسا سلطانی: علی‌اصغر ذاکری حضور بی‌نظیر و پرشور شهروندان شاهین‌شهری در راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم غزه را نشانه اوج خفت و خواری رژیم غاصب و پوشالی اسرائیل برشمرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی‌اصغر ذاکری، شهردار شاهین‌شهر گفت: حضور غرورآفرین شهروندان عزیز شاهین‌شهری در این راهپیمایی باشکوه نشانگر حمایت گسترده از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و محکومیت جنایات ضد بشری رژیم غاصب اسرائیل است و شعارهای کوبنده مردم بی‌شک توطئه‌ها و اهداف شوم دشمنان اسلام را نقش بر آب و موجب خفت و خواری دشمنان به‌ویژه حکام رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌شود.

وی افزود: مردم شاهین‌‌شهر با حضور در این راهپیمایی یک بار دیگر ضمن لبیک به ندای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، ایستادگی و مقابله با مستکبران عالم را به نمایش گذاشتند.

شهردار شاهین‌شهر همچنین، از کارکنان شهرداری و سازما‌ن‌های وابسته که هر سال به ویژه در روز قدس امسال در این راهپیمایی شرکت کرده و با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار شاهین‌شهر، معاونان، مدیران عامل سازمان‌های وابسته شهرداری، مدیران و جمع کثیری از کارکنان شهرداری و سازمان‌های وابسته و دیگر مسئولان شاهین‌شهر در کنار خیل عظیمی از مردم شاهین‌شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشتند و در مسیرهای عبور خود با شعارهای کوبنده جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و گروهک تروریستی داعش را محکوم کردند.

captcha