محفل انس با قرآن کریم در مسجد احرار تهرانپارس برگزار می‌شود
کد خبر: 1433436
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
با حضور قاریان کشوری؛

محفل انس با قرآن کریم در مسجد احرار تهرانپارس برگزار می‌شود

خبرنگاران افتخاری/ امیرهوشنگ بخشی: محفل انس با قرآن کریم روز پنجم مردادماه با حضور قاریان کشوری در مسجد احرار تهرانپارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و به همت امام جماعت و دارالقرآن مسجد احرار تهرانپارس، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری برگزار می‌شود.

این محفل انس روز یکشنبه، پنجم مردادماه از ساعت 10:30 تا 12:00 در محل مسجد احرار واقع در تهرا‌نپارس، خیابان گیو، نبش 208 برگزار می‌شود.

در این محفل قرآنی که برای سومین‌بار در طول ماه مبارک رمضان در مسجد احرار برگزار می‌شود،‌ از قراء کشوری و قراء برتر منطقه شرق تهران استفاده خواهد شد.

همچنین در خلال این مراسم، از قاریان محلی که در طول ماه مبارک رمضان روزانه تلاوت یک جزء از قرآن کریم را از ساعت 7:30 تا اذان در مسجد دورخوانی می‌کردند نیز تقدیر می‌شود.

همچنین، در طول سال، مراسم قرآنی در این مسجد برقرار می‌شود که از جمله آن برگزاری محافل انس به صورت ماهانه یک‌بار، جزء‌خوانی عصرهای هر جمعه به نیت سلامتی حضرت صاحب‌الامر(عج) و برگزاری کلاس‌های قرآنی در سطوح مختلف جهت آقایان و بانوان است.

captcha