پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشی و معنوی هستند
کد خبر: 1433577
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
شهردار باقرشهر:

پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشی و معنوی هستند

خبرنگاران افتخاری/ صادق شاهیان نطنزی: سعید استاد فرج با تسلیت درگذشت پدر شهید کره‌خوار، گفت: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشی و معنوی این شهر هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم تشییع پیکر پدر شهید اصغر کره‌خوار روز گذشته، سوم مردادماه، از جلوی درب منزل وی در خیابان شهید کره‌خوار باقرشهر به‌سوی آرامگاه ابدی ایشان تشییع شد و برای همیشه مهمان فرزند شهیدش شد.

سعید استاد فرج، شهردار باقرشهر با تسلیت درگذشت این پدر عزیز گفت: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشی و معنوی این شهر هستند و وقتی یکی از آنها دار فانی را وداع می‌گوید من عمیقا متأثر می‌شوم، چراکه می‌دانم ایشان دیگر جایگزینی ندارند و ما همواره شاهد جای خالی آنها در شهر خواهیم بود.

وی ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان مرحوم کره‌خوار، افزود: دیدن تصویر این عزیزان در کنار فرزندان شهیدشان در اعلامیه‌های ترحیم تنها تسلی خاطر ماست، زیرا می‌دانیم هرچند آنها در کنار ما نیستند اما مهمان فرزندان شهید خود در بهشت هستند و در کنار آنها آرام می‌گیرند.

یادآور می‌شود، شهید اصغر کره‌خوار، سال 1344 در باقرشهر دیده به جهان گشود، دوران ابتدایی را در همان جا گذراند، بعد از تشکیل بسیج به عضویت این نهاد در آمد. وی علاقه خاصی به ورزش داشت و عضو تیم فوتبال بسیج بود. سال 1361 با دستکاری در شناسنامه خود و بالا بردن سنش و مراجعه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرری موفق شد با اولین اعزام به منطقه عملیاتی که آرزوی دیرینش بود برسد و در عملیات مسلم بن عقیل(ع) در تاریخ 10 مهرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاکش در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شده است. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

captcha