طرح ولایت دانشجویی در دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود
کد خبر: 1434096
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
با محوریت اندیشه‌های حاکمیت دینی؛

طرح ولایت دانشجویی در دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود

گروه اندیشه: مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح ولایت دانشجویی در قالب مبانی اندیشه‌های حاکمیت دینی و حاکمیت اسلامی در دانشگاه شهرکرد خبر داد.

احمد راستینه، مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: بسیج دانشجویی استان در راستای رشد و ارتقای مبانی اندیشه‌ای دانشجویان و توانایی و مهارت آنها برنامه‎های منسجمی را در تابستان 93 پیش بینی کرده است که از اول تابستان امسال شروع شده و تا پایان این فصل ادامه دارد.

وی به برگزاری طرح ولایت دانشجویی اشاره کرد و افزود: این طرح در قالب مبانی اندیشه‎های حاکمیت دینی و حاکمیت اسلامی حول محورهای مولفه‎های سیاسی، بصیرتی و معرفتی این دوره طراحی شده و از تاریخ 12 تا 25 مرداد ماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود.

راستینه برگزاری کارگاه‎های آموزشی چون کارگاه فرهنگ حجاب و عفاف برای آموزش مبلغان عفاف حجاب و ارائه کتاب را از دیگر برنامه‎های پیش بینی شده بسیج دانشجویی استان دانست و گفت: یک دوره اردویی 4 روزه نیز در پایان طرح تدارک دیده شده که تکمیل کننده آموزش‎های طرح ولایت امسال است.

مسئول بسیج دانشجویی استان به برگزاری دوره تبیین اندیشه‎های شهید مطهری اشاره و اظهارکرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی هم اکنون در حال آموزش هستند.

وی تربیت مدیران جهادی را از دیگر برنامه‌های فصل تابستان بسیج دانشجویی معرفی کرد و افزود: امسال 1600 نفر دانشجو به 4 شهرستان استان در قالب گروه‌های جهادی اعزام می‎شوند.
 

captcha