ثبت نام ۴۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های تابستانی مؤسسه منهاج یزد
کد خبر: 1434313
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

ثبت نام ۴۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های تابستانی مؤسسه منهاج یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بیش از ۴۰۰ قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف قرآنی در مؤسسه منهاج یزد ثبت نام کردند.

محمد رجب‌زاده، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج یزد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: طی ماه رمضان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بیش از 400 قرآن‌آموز در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، ترجمه، مفاهیم، حفظ قرآن و صرف و نحو عربی در مؤسسه منهاج یزد ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 30 ختم قرآن دسته جمعی در این موسسه اجرا شد و شرکت‌کنندگان در این ختم قرآن از 6 ساله تا 70 ساله و از همه اقشار جامعه بودند.

بر این اساس 22 کلاس در فصل تابستان در سطح بخش دستگردان توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد از توابع استان یزد تشکیل خواهد شد.

استقبال نونهالان، نوجوانان و جوانان از تشکیل دوره‌ها

رجب‌زاده در ادامه بیان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان در کلاس‌های قرآن‌آموزی در تابستان را نونهالان، نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، همچنین این دوره از کلاس‌ها تا پایان شهریورماه سال جاری دایر خواهد بود و با برگزاری آزمون به پایان می‌رسد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج یزد درباره اهم برنامه‌های قرآنی انجام‌شده ویژه ماه رمضان تصریح کرد: به مناسبت ماه رمضان جلسات جزءخوانی قرآن همه روزه از ساعت 19 تا 20 در مسجد صاحب‌الزمان(عج)، مسجد آل‌محمد(ص)، مسجد امام حسین(ع)، مسجد حضرت فاطمه(س) و مهدیه عشق‌آباد یزد تشکیل شد که مورد توجه و استقبال خوب اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

رجب‌زاده در پایان یادآور شد: این دوره از جلسات با مشارکت هیئت امنای مساجد مذکور، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مؤسسات قرآنی برگزار شد.

captcha