برگزاری جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی «دختر آفتاب»
کد خبر: 1437692
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

برگزاری جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی «دختر آفتاب»

گروه فضای مجازی: جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی «دختر آفتاب» توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی«دختر آفتاب» در دو موضوع جلوه‌های انسان دوستی در دین اسلام و سیره اهل بیت(س) و بانوی کرامت نگین شهر نور (زندگی حضرت معصومه(س) از تولد تا وفات) برگزار می‌شود.

این جشنواره توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز ملی دختران با محوریت انسان دوستی در دین اسلام و زندگی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) کرده است.

همه وبلاگ‌نویسان سراسر کشور با رعایت قوانین جشنواره می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند وعلاقه‌مندان می‌توانند با موضوع جلوه‌های انسان دوستی در دین اسلام و سیره اهل بیت(س) و بانوی کرامت نگین شهر نور(زندگی حضرت معصومه(س) از تولد تا وفات) وبلاگ خود را به روز کنند.

این جشنواره در ذیل موضوع بانوی کرامت نگین شهر نور، با موضوعاتی همچون زندگی حضرت معصومه(س) الگوی دختر مسلمان، زندگی حضرت معصومه(س) و سیره عملی زندگی ایشان، زندگی حضرت معصومه(س) و شناخت‌شان و شخصیت، زندگی حضرت معصومه(س) و بصیرت و ولایت‌مداری نیز می‌توانند به تولید محتوا بپردازند.

ثبت حداقل ۵ مطلب درباره موضوعات جشنواره(در وبلاگ‌های شخصی) الزامیست، همچنین ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه و انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب مرتبط از قوانین این مسابقه به شمار می‌رود.

وبلاگ‌ها یا سایت‌هایی که از زمان شروع مسابقه (همزمان) ایجاد شده باشند، دارای امتیاز ویژه در بخش داوری است، اما می‌توانند وبلاگ‌های شخصی و حتی غیر مرتبط سابق خود را با رعایت قوانین ثبت شده در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان پس از تکمیل فرم ثبت نام، باید آن را به نشانی الکترونیکی khorshid.qom@gmail.com ارسال کنند.

ثبت نام در مسابقه تا ۷ شهریور ماه ادامه خواهد دارد، همچنین اختتامیه جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی«دختر آفتاب» توسط معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم و در ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد.

captcha