کرمان میزبان ۳ شهید گمنام است
کد خبر: 1440291
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)؛

کرمان میزبان ۳ شهید گمنام است

گروه سیاسی: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ۳ شهید گمنام در شهرستان‌های کرمان و بم تشییع و تدفین می‌شوند.

شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدمهدی ابوالحسنی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان دیروز یکشنبه، 26 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، دو شهید گمنام در بروات از توابع شهرستان بم و یک شهید گمنام نیز در زنگی‌آباد از توابع شهرستان کرمان تشییع و تدفین می‌شوند.
وی افزود: این سه شهید گمنام در منطقه عملیاتی جزیره مجنون تفحص شده‌اند که یک شهید 17 ساله  در عملیات خیبر، یک شهید 19 ساله در عملیات تک دشمن و شهید گمنامی که در زنگی‌آباد دفن می‌شود هم 20 ساله بوده و در عملیات آفندی به شهادت رسیده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد:  پیکر مطهر این سه شهید گمنام صبح چهارشنبه وارد فرودگاه کرمان می‌شود و چهارشنبه شب مراسم وداع با شهدای گمنام انجام و جمعه 31 مرداد‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرهای مذکور تدفین و تشییع می‌شوند.
ابوالحسنی از مسئولان، نهادها و مردم شهیدپرور استان کرمان برای شرکت در این مراسم باشکوه دعوت به‌عمل آورد.

captcha