شرکت ۷۰ هزار تهرانی در طرح قرآنی ۱۴۴۸
کد خبر: 1440444
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
حجت‌الاسلام کوششی خبر داد:

شرکت ۷۰ هزار تهرانی در طرح قرآنی ۱۴۴۸

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور گفت: استان تهران با بیش از ۷۰ هزار شرکت‌کننده و بیشتر از سهمیه محوله در طرح ملی ـ قرآنی ۱۴۴۸ شرکت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: اتحادیه برنامه‌های متنوعی را برای فعالان قرآنی در دستور کار دارد که مهم‌ترین آن اجرای طرح ملی و قرآنی 1448 است.

استقبال خوب قرآن‌دوستان برای شرکت در طرح 1448

وی افزود: سهمیه استان تهران برای شرکت در طرح ملی قرآنی 1448، 60 هزار نفر بوده است که با استقبال خوب قرآن‌دوستان در این استان روبرو شده است.
حجت‌الاسلام کوشششی در ادامه با بیان اینکه این طرح‌ها باعث خواهد شد جوانان و نوجوانان به سمت آموزش‌های قرآنی جذب شوند ابراز کرد: تا به امروز بالغ بر 70 هزار نفر اعلام آمادگی کرده‌اند تا در طرح 1448 شرکت کرده و در مؤسسات قرآنی ـ مردمی ثبت‌نام کرده‌اند.

رشد و ارتقای دانش‌ فعالان قرآنی

وی اشاره کرد: برگزاری طرح‌هایی این چنینی باعث خواهد شد افراد با شرکت در این دوره‌ها خود را سنجیده و برای رشد و ارتقای دانش‌ قرآنی خود تلاش کرده و شرکت برنامه‌های آموزشی را در دستور کار خود قرار دهند.

captcha