تقدیر ۲۰۵ نماینده از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان وزارت خارجه
کد خبر: 1440925
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

تقدیر ۲۰۵ نماینده از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان وزارت خارجه

گروه سیاسی: ۲۰۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان وزارت امور خارجه و سفرای جمهوری اسلامی تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) متن کامل این بیانیه که در پایان جلسه علنی امروز، سه‌شنبه 28 مردادماه خانه ملت، توسط  ضرغام صادقی از اعضای هیئت رئیسه مجلس قرائت شد، بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

سخنان حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در جمع سفرای جمهوری اسلامی بار دیگر درایت و هوشمندی، قاطعیت و شجاعت، رهبری عزیز را ثابت کرد.

اشاره رهبری به تجربه مذاکرات ثابت کرد مذاکرات با آمریکا نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند بلکه لحن آمریکایی‌ها تندتر و اهانت‌آمیزتر شده و تصریح مقام معظم رهبری بر داشتن ضرر مذاکرات که موجب طرح توقعات جدید از سوی آنها می‌شود و اینکه این مذاکرات ما را در افکار عمومی ملت‌ها و دولت‌ها به تذبذب متهم می‌کند نشانگر دقت و صاحب‌نظر بودن مقام معظم رهبری است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعلام پشتیبانی کامل از سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری، این سخنان را مصداق اصل 110 قانون اساسی و تعیین سیاست کلی خارجی جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و از دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که این سخنان را چراغ راه خود در مذاکرات هسته‌ای و سیاست‌های دیپلماتیک خود قرار دهد.
 

captcha