برگزاری دوره‌های آموزش قرآن ویژه خردسالان در مؤسسه شفیعه محشر
کد خبر: 1441437
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن ویژه خردسالان در مؤسسه شفیعه محشر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی شفیعه محشر، دوره‌های ترجمه و تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را ویژه بزرگسالان و دوره‌های روخوانی را ویژه خردسالان برگزار می‌کند.

غلامرضا قانع‌عز‌آبادی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی شفیعه محشر یزد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: این مؤسسه در راستای ترویج آموزه‌های قرآنی در بین اقشار مختلف، کلاس‌های صرف و نحو، ترجمه و درک مفاهیم، آموزش تدبر در قرآن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: دوره‌های آموزشی ترجمه و تفسیر قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه هم بعد از برگزاری این دوره‌ها برگزار شده و افرادی که در این دو دوره موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و شفاهی شوند گواهی پایان دوره و مجوز شرکت در دوره تربیت مربی را کسب خواهند کرد.

قانع در ادامه تصریح کرد: مؤسسه قرآنی شفیعه محشر، این دوره‌ها را برای آقایان و بانوان برگزار کرده و دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی را برای نونهالان و خردسالان دایر خواهد کرد.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی شفیعه محشر با بیان اینکه ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی وظیفه همه مؤسسات قرآنی است گفت: موسسات باید طوری برنامه‌ریزی کنند که ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود.

captcha