دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن در مؤسسه ثقلین برگزار می‌شود
کد خبر: 1441490
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
با حضور مهدی دغاغله؛

دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن در مؤسسه ثقلین برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن با حضور مهدی دغاغله از سوی مؤسسه ثقلین اهواز برگزار می‌شود.

مهدی دغاغله، مدیر مؤسسه قرآنی ثقلین اهواز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: برای اینکه ارتقای دانش قرآنی جامعه را افزایش دهیم باید کلاس و دوره‌های قرآنی متعددی برگزار شود.

رشد جایگاه قاریان قرآن با برگزاری دوره‌های قرآنی متعدد

این قاری و داور بین‌المللی افزود: مؤسسه ثقلین اهواز یک دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن را برگزار کرده و با استفاده از قاریان برتر استان در این دوره، رشد جایگاه قاریان قرآن را دنبال می‌کند.

دغاغله در ادامه تصریح کرد: در حاشیه این دوره آموزشی فعالیت‌های پژوهشی زیر نظر کارشناسان و قاریان استان برای قرآن‌آموزان و قاریان شرکت‌کننده در این دوره در نظر گرفته شده است تا بتوان با برگزاری این برنامه‌ها نقاط قوت و ضعف قاریان شناسایی و مرتفع شود.

برگزاری آزمون جامع قرائت از شرکت‌کنندگان

مدیر مؤسسه قرآنی ثقلین اهواز ادامه داد: این کلاس تا پایان شهریور ماه ادامه داشته و اواخر شهریور آزمون جامع قرائت از شرکت‌کنندگان گرفته خواهد شد و افرادی که با موفقیت آزمون را پشت‌سر بگذارند می‌‌توانند در دوره‌ بعدی شرکت کنند.

وی گفت: این مؤسسه در نظر دارد در شش‌ماهه دوم سال دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن و تجوید قرآن را برای همه سنین برگزار کند.

captcha