تربیت نیروی انسانی در اولویت کاری مؤسسه قرآنی ـ مردمی نورالعلوی
کد خبر: 1441949
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

تربیت نیروی انسانی در اولویت کاری مؤسسه قرآنی ـ مردمی نورالعلوی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی ـ مردمی نورالعلوی طی سه سال فعالیت خود بالغ بر ۳۰۰ مربی قرآن را تربیت کرده است.

محمد انصاری‌راد، مدیرعامل مؤسسه قرآنی ـ مردمی نورالعلوی تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: این مؤسسه طی سه سال آغاز فعالیت خود توانسته بالغ بر 300 مربی را تربیت و به مؤسسات قرآنی معرفی کند تا آنان هم بتوانند جامعه را به شیوه‌های نوین آموزش قرآن آشنا کنند.

برگزاری دوره‌های متعدد آموزش تربیت مربی

وی افزود: این مؤسسه در این سه سال تربیت نیروی انسانی را در اولویت کاری خود قرار داده و دوره‌های متعدد آموزش تربیت مربی برگزار کرده است.

انصاری‌راد در ادامه ادامه داد: هر ساله در این مؤسسه بالغ بر 200 نفر از آموزش‌های عمومی قرآن بهره‌مند شده‌اند و تاکنون بیش از 600 نفر در این دوره‌ها شرکت و دوره‌ها را با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌اند.

تربیت مربی و توسعه آموزش‌های قرآنی جامعه

مدیرعامل مؤسسه نورالعلوی تهران تصریح کرد: تربیت مربی مهد‌های قرآنی و تربیت معلم حفظ قرآن و برگزاری مشاوره‌های قرآنی در دستور کار این مؤسسه قرار گرفته و تلاش شده است، جامعه را با تربیت مربی به سمت توسعه آموزش‌های قرآنی هدایت کند.

وی در ادامه بیان کرد: تولید محصولات فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که در این مؤسسه پیگیری شده و مقرر شده است برای استفاده همه اقشار جامعه این مؤسسه دستاوردهای خود را به صورت محصولات فرهنگی و قرآنی به قرآن‌دوستان ارائه کند.

captcha